گوگل تمام ابزارهای هوش مصنوعی‌اش را در Gemini Enterprise جمع کرد کشف شواهد جدیدی از وجود اقیانوس باستانی در مریخ چین تبدیل به بزرگ‌ترین تولیدکننده ربات‌های صنعتی جهان شد نمایش شگفت‌انگیز سه دنباله‌دار زمردین در آسمان شب پاییز ۱۴۰۴ + تاریخ و بهترین مکان رصد در ایران قطع دسترسی به اینستاگرام، فیس‌بوک و تیک‌تاک در افغانستان | فیلترینگ گسترده اینترنت توسط طالبان سقف قانونی سود موبایل‌فروشان از فروش گوشی چقدر است؟ برندگان نوبل شیمی ۲۰۲۵ اعلام شدند: مبدعان روش‌های نوآورانه‌ در طراحی و سنتز کاتالیزورهای فعال و پایدار ارزان‌ترین نسخه تسلا مدل Y رونمایی شد | تغییرات جدید برای جذب مشتریان اقتصادی دلایل اصلی خرابی زودهنگام مودم چیست؟ دومین درخشش پیاپی گوگل در نوبل فیزیک | تقدیر از پیشگامان محاسبات کوانتومی سامانه اعتراض آنلاین به جریمه‌های رانندگی راه‌اندازی شد احتمال بروز اختلال موقت در بخشی از شبکه ارتباطی خراسان رضوی در بامداد پنجشنبه (۱۷ مهر ۱۴۰۴) تقدیر اینستاگرام از برترین و نوآورترین محتواسازان با Rings Award ایلان ماسک: سال آینده یک بازی تولیدشده با هوش مصنوعی منتشر خواهیم کرد گوگل برای هک هوش مصنوعی جمینی جایزه ۲۰ هزار دلاری تعیین کرد آیا کابل شارژ هم از جعبه گوشی‌ها حذف خواهد شد؟ برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۵ اعلام شدند: کاشفان تونل‌زنی کوانتومی ماکروسکوپی و کوانتیزاسیون انرژی ChatGPT به ۸۰۰ میلیون کاربر هفتگی رسید | رشد بی‌سابقه در کمتر از دو سال گوگل: با محدودکردن نصب برنامه‌های اندروید از منابع غیررسمی به امنیت کاربران کمک می‌کنیم آیا قطع ارتباط با ماهواره‌های هدهد و کوثر به دلیل خرابکاری بوده است؟ برندگان جایزه نوبل پزشکی ۲۰۲۵ معرفی شدند: کاشفان سلول‌های تنظیم‌کننده سیستم ایمنی بدن
سرخط خبرها

وزارت ارتباطات چطور می‌خواهد پینگ بازی‌های پرطرفدار را کاهش دهد؟

  • کد خبر: ۱۴۱۳۱۵
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
وزارت ارتباطات چطور می‌خواهد پینگ بازی‌های پرطرفدار را کاهش دهد؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مدعی شد ۱۵۰ بازی پرمخاطب نزد ایرانیان به داخل کشور منتقل شده‌اند و به‌زودی شاهد کاهش پینگ خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز - امروزه دنیای بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌هایی نظیر پلی استیشن و ایکس باکس وابسته به اینترنت است. گیمری که اینترنت نداشته باشد عملا دست و پایش لنگ است و نمی‌تواند آن‌طور که باید از بازی‌های آنلاین لذت ببرد. با قطعی اینترنت ایران، نگرانی گیمر‌های داخل کشور از بابت دسترسی به بازی‌های آنلاین بیشتر شده است.

در راستای خدمت‌رسانی به گیمرها، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور اعلام کرده با تلاش همکارانش در وزارت ارتباطات ۱۵۰ بازی پرمخاطب را به داخل کشور منتقل کرده‌اند و بدین ترتیب زمان پینگ بازی تا یک چهارم وضعیت فعلی کاهش خواهد یافت. زارع‌پور گفت:

بر اساس آمار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ۳۰ میلیون گیمر در کشور داریم و گیمر‌ها در ایران میانگین ۹۳ دقیقه در روز بازی می‌کنند. یکی از وعده‌هایی که رئیس جمهور در ایام انتخابات دادند، این است که زمان تأخیر بازی‌ها یا همان پینگ را بتوانیم کاهش دهیم تا سرعت بازی‌ها افزایش یابد.

وزیر ارتباطات همچنین خاطرنشان کرد در هفته دولت وعده‌هایی داده شد مبنی بر این‌که اقدامی اساسی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای انجام شود و حالا می‌توان با سرفرازی اعلام کرد که ۱۵۰ بازی محبوب وارد کشور شده و میزان پینگ آن‌ها تا یک چهارم بهبود پیدا کرده است. به‌گفته زارع‌پور، در هفته آینده مراسمی برای رونمایی از این اقدام مثبت خواهیم داشت و برای یک‌سری از بازی‌های دیگر ابزار‌هایی طراحی شده که می‌توان سرعتشان را افزایش داد و به‌زودی راجع‌به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: گجت نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->