نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

استقلال در آرزوی لغزش پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۴۱۶۵۳
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
استقلال در آرزوی لغزش پرسپولیس
آخرین مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (یکشنبه) با برگزار ۳ دیدار در شهر‌های تبریز، تهران و آبادان پیگیری می‌شود و در مهمترین بازی‌ها تیم‌های استقلال و پرسپولیس بعد از برگزاری دربی پایتخت به مصاف حریفان‌شان می‌روند.

تراکتور - مس کرمان

تراکتور با برد هفته گذشته مقابل پیکان نشان داد که بعد از حضور پاکو خمس شرایط متفاوتی را در پیش گرفته است. تبریزی‌ها با ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته‌اند و به نوعی می‌توان گفت بعد از ۴ تیم مدعی استقلال، سپاهان، پرسپولیس و گل‌گهر، بهترین تیم رده میانی لیگ برتر تا اینجای کار به حساب می‌آید. مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر، شروع امیدوارکننده‌ای داشت، ولی رفته رفته با شکست‌های پیاپی به قعر جدول نزدیک شده است. این تیم کرمانی یکی از ۳ تیم ۹ امتیازی لیگ برتر است که در رده چهاردهم قرار دارد و نیاز مبرمی به کسب امتیاز برای رهایی از منطقه خطر در این بازی خارج از خانه دارد.

پرسپولیس - پیکان

در روز‌هایی که پرسپولیس با فرار از شکست مقابل استقلال در دربی و البته جدایی و فسخ قرارداد یورگن لوکادیا سر می‌کند، بازی با تیم همشهری پیکان می‌تواند آغاز سفر دوباره‌ای برای حفظ صدرنشینی باشد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که این روز‌ها با چالش بزرگ نداشتن مهاجم روبه‌رو شده‌اند در حالی پا به این میدان می‌گذارند که در ۱۲ هفته قبلی تنها یک شکست را تجربه کرده و ۷ بار مقابل حریفان پیروز شده‌اند.
سپاهان روز گذشته بازی‌اش را برد و به یک امتیازی صدر رسیده از سویی دیگر هنوز بازی‌های گل‌گهر و استقلال نیز در این هفته برگزار نشده و این یعنی سرخپوشان اگر دیر بجنبند صدر را از دست خواهند داد. پیکان هفته پیش مقابل تراکتور بازی‌اش را واگذار کرده و با ۱۲ امتیاز از ۱۲ بازی در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. شاگردان مجتبی حسینی در صورت شکست در این بازی رفته رفته به منطقه خطر نزدیک خواهند شد و این یعنی آن‌ها مقابل پرسپولیس به فکر کسب حداقل امتیاز خواهند بود.

صنعت نفت - استقلال

تیم آبادانی بعد از مدت‌ها قعرنشینی در لیگ برتر، هفته پیش با حضور ادسون تاوارس متحول شد و توانست به پیروزی دو گله مقابل نساجی در قائمشهر یک پله در جدول صعود داشته باشد. این تیم در کنار نفت مسجدسلیمان و مس کرمان تنها تیم‌های یک رقمی در امتیازگیری هستند و اگر بازی هفته پیش آن‌ها را فاکتور بگیریم، نحوه نمایش‌شان مقابل استقلال می‌تواند نشان‌دهنده وضعیت کلی این تیم باشد. استقلالی‌ها در آن سو در هفته‌های اخیر به طور یکی در میان، مساوی و برد کسب کرده‌اند و حالا بعد از تساوی در دربی طبق همین منوال نوبتِ برد آن‌ها رسیده است. استقلال با ۲۳ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده و این فرصت را دارد تا با لغزش پرسپولیس با کسب پیروزی در آبادان حتی برای تصاحب صدر جدول اقدام کند.

برنامه ۳ دیدار هفته سیزدهم که امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود به شرح زیر است:
تراکتور تبریز - مس کرمان، ساعت ۱۴، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
پرسپولیس - پیکان تهران، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه آزادی
صنعت نفت آبادان - استقلال، ساعت ۱۸، ورزشگاه تختی آبادان

نتایج ۴ دیداری که روز گذشته برگزار شده به شرح زیر است:
هوادار تهران یک - نساجی مازندران یک
سپاهان اصفهان ۴ - نفت مسجدسلیمان صفر
فولاد خوزستان یک - ذوب‌آهن اصفهان یک
مس رفسنجان صفر - ملوان بندر انزلی صفر
دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در اراک لغو شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->