پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چانگان UNI-T سایپا، اولین خودروی وارداتی رونمایی شد + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۱۴۲۳۵۶
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
چانگان UNI-T سایپا، اولین خودروی وارداتی رونمایی شد + عکس و فیلم
بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص واردات خودرو، گزینه‌های احتمالی واردات در حال مشخص شدن است و به احتمال زیاد کراس‌اوور چانگان UNI-T به عنوان یکی از اولین خودرو‌های وارداتی خواهد بود که به صورت رسمی وارد کشور می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص واردات خودرو، گزینه‌های احتمالی واردات در حال مشخص شدن است و به احتمال زیاد کراس‌اوور چانگان UNI-T به عنوان یکی از اولین خودرو‌های وارداتی خواهد بود که به صورت رسمی وارد کشور می‌شود.

این خودرو چانگان UNI-T است که در بازار امارات حدود ۱۳۰ هزار درهم است که تقریبا ۱.۵ میلیارد تومان می‌شود. باید دید این خودرو هنگام عرضه در بورس کالا چگونه قیمت‌گذاری می‌شود.

شرکت چانگان که پیش از نیز در همکاری با گروه خودروسازی سایپا محصول موفق کراس‌اوور چانگان CS۳۵ را به صورت مونتاژی در ایران عرضه کرده بود. حالا با یک محصول جدید و به روز در همان سگمنت به بازار خودرو‌های وارداتی کشور وارد خواهد شد.

کراس اوور چانگان UNI-T یک شاسی بلند با طراحی زیبا و فناوری‌های مدرن به شمار می‌رود که با هدف بازار و مشتریان قاره سبز یعنی اروپا طراحی و تولید شده و این خود گواه کیفیت این محصول است. حضور این خودرو در چندماه گذشته در ایران بسیار پررنگ بوده و حتی یک برنامه تست درایو نیز برای این خودرو توسط شرکت سایپا برگزار گردیده است.

 

مشخصات چانگان UNI-T سایپا

چانگان UNI-T از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم دقیق ۱۴۹۴ سی سی مجهز به توربوشارژ بهره می‌برد. این پیشرانه مدرن توان تولید حداکثر قدرت ۱۸۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه را دارا است. یک جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه‌تر وظیفه انتقال نیرو به دیفرانسیل جلو را برعهده دارد.

کراس اوور چانگان UNI-T به عنوان یکی از پرچمداران شرکت چانگان محسوب می‌شود و بر این اساس از سطح بالایی از امکانات و تجهیزات بهره می‌برد. از تجهیزات این محصول وارداتی سایپا می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز خودکار اضطراری، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما، شش کیسه هوا، صندلی‌های تنظیم شونده برقی جلو به همراه گرمکن، دوربین عقب، دوربین جانبی و دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود و استارت بدون کلید و چراغ‌های روشنایی در روزو ... اشاره کرد.

چانگان UNI-T سایپا اولین خودروی وارداتی رونمایی شد + عکس و فیلم

 

سایپا چانگان سایپا چانگان سایپا چانگان سایپا چانگان سایپا چانگان سایپا چانگان سایپا چانگان سایپا چانگان سایپا چانگان سایپا چانگان سایپا چانگان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->