کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳) جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین از مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین با اجرای متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می‌یابد؟
سرخط خبرها

زمان آغاز فعالیت مدارس، ادارات و مراکز دولتی کردستان سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ۱۴۰۱) تغییر کرد

  • کد خبر: ۱۴۴۴۷۵
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
زمان آغاز فعالیت مدارس، ادارات و مراکز دولتی کردستان سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ۱۴۰۱) تغییر کرد
برودت هوا، ساعت کار ادارات و مدارس استان کردستان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ماه) هفته‌ی جاری را تغییر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، استانداری کردستان طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان ادارات و مراکز آموزشی استان با دو ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

در این اطلاعیه آمده است، به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ شروع به کار تمامی ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها از ساعت ۹ و نیم خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->