مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع پیروزی اصلی و نهایی با مستضعفان است قوّام و ریحان راه‌هایی برای بقای خانواده از منظر دین واریز بیش از ۳۰ میلیارد تومان فطریه و کفاره سراسر خراسان‌رضوی به حساب کمیته‌امداد مراقب میراث الهی باشیم!
سرخط خبرها

تقدیر از ناشر ایتالیایی منتخب جشنواره کتاب سال رضوی

  • کد خبر: ۱۴۴۶۲۶
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
تقدیر از ناشر ایتالیایی منتخب جشنواره کتاب سال رضوی
انتشارات عرفان، ناشر برتر سیزدهمین دوره جشنواره کتاب سال رضوی در حوزه علوم اسلامی و معارف اهل بیت(ع) از کشور ایتالیا با حضور رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در جلسه مجازی که با همکاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مهدی (جوزپه) آیلّو رئیس انتشارات عرفان ایتالیا که امکان حضور در اختتامیه این جشنواره را نداشت، طی سخنانی برگزیده شدن این انتشارات توسط هیات داوران را افتخار بزرگی خواند.

وی همچنین به همکاری اساتید دانشگاه رم با انتشارات عرفان برای تالیف و انتشار کتابی پیرامون ابوریحان محمد بن احمد بیرونی دانشمند بزرگ ایرانی و تاثیر وی در علوم در دنیای غرب و اروپا اشاره کرد که برای نخستین بار در کشور ایتالیا در حال انجام است. 

محمد تقی امینی رایزن فرهنگی کشورمان در ایتالیا نیز در این جلسه وبیناری طی سخنانی به تشریح فعالیت رایزنی فرهنگی در حوزه چاپ و نشر پرداخت و گفت: رایزنی فرهنگی حمایت از ترجمه و نشر را در حوزه‌های مختلف از جمله زبان، تاریخ، تمدن، ادبیات فارسی، علوم اسلامی و همچنین حمایت از ناشرین فعال این کشور را در دستور کار خود قرار داده است و ترویج و گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) را وظیفه خود می‌داند که نمونه بارز آن همکاری با انتشارات بین‌المللی عرفان است.

وی حمایت از ناشران در حوزه ترجمه و نشر آثار را یکی از مهمترین فعالیت رایزنی برشمرد و با اشاره به اینکه ارتقای روابط بین کتابخانه‌ای دو کشور ایران و ایتالیا همواره جزو اولویت‌های رایزنی است، تاکید کرد، در این راستا، موضوع امضای تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه ملی رم و کتابخانه آستان قدس رضوی از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته و در حال پیگیری است.

شایان ذکر است، جوزپه مهدی آییِلو متولد سال ۱۹۷۶ میلادی در شهر کوریلیانو کالوبرو و دانش آموخته رشته فلسفه است. او در سال ۲۰۰۷ میلادی انتشارات «عرفان» را بنا نهاد و در حال حاضر علاوه بر مدیریت این انتشارات، مدیر مرکز مطالعات بین‌المللی «خانه دانایی» شهر رم نیز است.

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->