چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درخواست استاندار خراسان رضوی برای صرفه جویی در مصرف گاز

  • کد خبر: ۱۴۴۸۸۱
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
درخواست استاندار خراسان رضوی برای صرفه جویی در مصرف گاز
استاندار خراسان رضوی با اشاره به بارش نزولات آسمانی و کاهش شدید دمای استان از مردم درخواست کرد با کاهش یک‌درجه‌ای دمای منزل، به پایداری شبکه گازرسانی کمک کنند. 

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری با بیان اینکه انرژی گاز بیشترین سهم مصرفی را در بخش خانگی و عمومی دارد، گفت: در این زمینه سه عنصر تأمین، توزیع و حفظ از نکات کلیدی و بسیار مهم است.

وی افزود: دو بخش تأمین و توزیع بر‌عهده شرکت گاز است که با اقدامات انجام‌شده در ماه‌های قبل با همه توان در حال اجراست. بخش حفظ هم بر‌عهده مردم است و باید با مدیریت مصرف گاز از روز‌های سرد بدون چالش عبور کنیم.

وی افزود: استان خراسان رضوی دارای دو میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک گاز است که اگر هر مشترک فقط یک درجه از دمای منزلش کم کند، سه میلیون مترمکعب گاز صرفه‌جویی می‌شود. با این رقم می‌توان گاز چند شهر را تأمین کرد.

نظری با بیان اینکه در دوره اوج سرما نیازی به گرم‌کردن همه اتاق‌های منزل نیست، افزود: در این مدت می‌توان فقط از یک فضا در منزل استفاده کرد و دما را به حداقل رساند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: زحمات بسیاری برای تأمین گاز استان کشیده شده است و امیدواریم با همراهی و تعامل مردم و رعایت الگوی مصرف بهینه گاز به‌خوبی از زمستان عبور کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->