ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گاز ۳۰ درصد از اداراتی که‌ خاموشی را جدی نگرفته‌اند، قطع می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۴۹۵۴
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
گاز ۳۰ درصد از اداراتی که‌ خاموشی را جدی نگرفته‌اند، قطع می‌شود
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: امروز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ گاز ۳۰‌درصد از اداراتی که ‌خاموشی سیستم‌های گرمایشی را جدی نگرفته‌اند، قطع می‌شود.

محسن نجات، در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: در این جلسه تأکید شد شهرداری مشهد بیشتر به موضوع نمک و شن‌پاشی و برف‌روبی معابر فرعی‌ شهر و پیاده‌راه‌هایی که دچار یخ‌زدگی شدند، توجه کند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌هایی که مورد توجه قرار گرفت، استفاده از ظرفیت مردمی و مشارکت مساجد و حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج در زمینه همکاری با نیرو‌های عملیاتی شهرداری مشهد در بحث یخ‌زدایی، پاک‌سازی و برف‌روبی در معابر فرعی بود.

نجات گفت: اکیپ‌های تخصصی به‌صورت نظارتی در دستگاه‌ها فعال هستند و بر عملکرد نیرو‌ها نظارت می‌کنند. همچنین بر موضوع توزیع برق و اهمیت اینکه خاموشی در منازل جدی گرفته شود هم نظارت می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: آنچه مورد تأکید قرار گرفت، تکریم مسافرانی است که به‌علت برودت هوا و یخ‌زدگی در فرودگاه، ترمینال و راه‌آهن حضور دارند و سفر آن‌ها به تأخیر افتاده است.

نجات تصریح کرد: دغدغه دیگری نیز در زمینه افت فشار گاز مورد توجه قرار گرفته است و تأکید شد ۳۰درصد از اداراتی که خاموشی سیستم گرمایشی را رعایت نکردند، گازشان قطع شود.

وی ادامه داد: به‌علت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، این مراکز باید سیستم گرمایشی خود را خاموش کنند و آموزش و پرورش نیز باید این مسئله را مورد توجه قرار دهد.

نجات خاطر‌نشان کرد: انبار‌های هلال احمر در شهرستان‌های جنوب استان نیز باید تقویت شوند و فضای اسکان اضطراری مهیا شود. همچنین تأکید می‌شود از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های استان و شهر مشهد جدا خودداری شود تا هم بتوان برف‌روبی کرد و هم خدمات بهتری ارائه شود.

وی افزود: مردم در معابر فرعی برای پاک‌سازی و یخ‌زدایی به شهرداری کمک کنند. شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری مناطق نمک دریافت و در معابر فرعی، جلو منازل و مغازه‌هایشان نمک‌پاشی کنند.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->