اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول
سرخط خبرها

مهار آتش‌سوزی یک هتل در خیابان دانشگاه مشهد

  • کد خبر: ۱۴۵۰۹۰
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
مهار آتش‌سوزی یک هتل در خیابان دانشگاه مشهد
مدیر عامل آتش نشانی مشهد از مهار حریق طبقه دوم یک هتل در این شهر با تلاش پرسنل این سازمان و نجات ۵۰ نفر از میان آتش و دود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی یک هتل در خیابان دانشگاه مشهد خبر داد. آتشپاد دوم مجید فرهادی افزود؛ آتش نشانان ۵۰ نفر از مسافران را که گرفتار دود و آتش شده بودند نجات دادند.

 آتشپاد دوم "مجید فرهادی" با بیان این مطلب گفت: ساعتی قبل در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از طبقه دوم یک هتل ، ستاد فرماندهی آتش نشانان را از ۸ ایستگاه به همراه خودرو های سبک و سنگین اطفائ حریق و امداد و نجات و خودروهای توربوفن و تجهیزات تنفسی و ۲ خودرو نردبان آتش نشانی به محل اعلامی در خیابان دانشگاه اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان 50 نفر از افراد حاضر در این هتل که گرفتار دود و آتش شده بودند،نجات یافته و حریق که در اتاقی در طبقه دوم این مجموعه به وقوع پیوسته بود مهار گردید و آتش‌نشانان پس از انجام عملیات تهویه و رفع دود گرفتگی متصاعد شده از آتش سوزی در سایر طبقات این هتل ، به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->