از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

مقصد عجیب دروازه‌بان پیشین استقلال

  • کد خبر: ۱۴۵۳۸۹
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
مقصد عجیب دروازه‌بان پیشین استقلال
دروازه‌بان پیشین استقلال شاید برای ادامه فوتبال خود راهی فولاد اهواز شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با وجود اینکه باشگاه فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خروج چند بازیکن از این تیم صحت ندارد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که از بین شهاب گردان و کریستوفر کنت یک دروازه‌بان از جمع فولاد خوزستان جدا می‌شود و این تیم به احتمال زیاد در نقل و انتقالات زمستانی یک گلر دیگر را جانشین یکی از آن‌ها خواهد کرد.

براین اساس شنیده می‌شود که اولویت‌های جواد نکونام برای پست دروازه‌بانی به ترتیب حبیب فرعباسی، محسن فروزان و سپس رشید مظاهری خواهد بود. مظاهری سال گذشته تا آستانه عقد قرارداد با فولاد پیش رفت اما یک شرط عجیب، مانع از پیوستن او به جمع فولادی‌ها شد و حالا نزدیکان این گلر معتقدند که جواد نکونام اتفاقات فصل گذشته را فراموش نکرده و این دروازه‌بان را اولویت سومش قرار داده است.

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با خوشه طلایی ساوه به صراحت اعلام کرد که تیم فولاد به ۷-۸ بازیکن جدید نیاز دارد. خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که این تیم خوزستانی، تقریبا در تمامی پست‌ها به دنبال جذب بازیکنان جدید است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->