سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد اندر احوال خیال ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد
سرخط خبرها

سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه رضوی منصوب شد

  • کد خبر: ۱۴۵۷۴۲
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه رضوی منصوب شد
دکتر سهیلا پیروزفر به عنوان سرپرست پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی، جانشین دکتر انسیه خزعلی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه‌ای با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین و مشاورین و اعضای هیئت رئیسه، از زحمات دکتر انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور که مسولیت پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی را نیز برعهده داشت تقدیر و دکتر سهیلا پیروزفر به عنوان سرپرست جدید پردیس خواهران به مدت یکسال منصوب شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد امامی، سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی از مرحوم دکتر طوبی کرمانی نخستین رئیس پردیس خواهران به نیکی یاد کرد و پس از آن از زحمات دکتر انسیه خزعلی قدردانی کرد.

وی درباره راهبرد پردیس خواهران بیان داشت: تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی هدفمند که ضمن ایجاد انگیزه برای مطالعات و پیشرفت‌های علمی بانوان، آن‌ها را از برنامه‌های زندگی دور نکند، از اولویت‌های پردیس خواهران دانست.

وی توجه به ابعاد آموزشی در سطح بین الملل به ویژه در قالب فعالیت‌های مجازی برای بهره مندی بانوان جهان اسلام از سرچشمه معارف رضوی را یکی از انتظارات مهم از پردیس خواهران دانست که باید در این مسیر قدم بردارند.

در ادامه دکتر مروارید معاون طرح وبرنامه سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی در باب فعالیت‌های مجموعه نهاد‌های علمی فرهنگی تحت مدیریت سازمان علمی فرهنگی سخن گفت و به اهمیت همسویی و همپوشانی و گسترش فعالیت‌های این مراکز، در راستای سیاست‌های آستان قدس رضوی و تامین نیاز‌های آن اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه اسفندیاری، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه رضوی هم ضمن تبریک به دکتر پیروزفر و تقدیر از زحمات دکتر خزعلی به اهمیت فعالیت پردیس خواهران و آمادگی نسبت به همکاری در مسیر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها تاکید کرد.

در پایان حکم سرپرستی پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر امامی به دکتر سهیلا پیروزفر تقدیم شد.

این خبر حاکی است، دکتر سهیلا پیروزفر دکترای علوم قرآن وحدیث، از دانشگاه تربیت مدرس و دانشیار دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فردوسی مشهداست.   

اسباب نزول و نقش آن در تفسیر قرآن و آشنایی با علم حدیث از جمله آثار وی است. همچنین از دکتر پیروزفر ده‌ها مقاله در حوزه علوم قرآنی و حدیث منتشر شده است.

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->