وجود بیش از ١٠٠هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در ایران ۲ شرط ثبت‌نام نهضت ملی مسکن اصلاح شد + جزئیات (۱۴ آذرماه ۱۴۰۰) قیمت دلار، قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت ارز امروز یکشنبه (۱۴ آذرماه ۱۴۰۰) + جدول گرانفروشی و تقلب در صدر شکایت‌های مردم در آبان‌ماه حداقل حقوق کارمندان در سال آینده (۱۴۰۱) چقدر است؟ فروش فوق‌العاده ایران خودرو؛ بعد از ابلاغ قیمت‌های جدید برگزار می‌شود (۱۴ آذرماه ۱۴۰۰) جزئیات افزایش پلکانی حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۱ اعلام شد (۱۴ آذرماه ۱۴۰۰) واکنش بازارهای مالی به پایان مذاکرات | رشد دلار و سکه و ریزش بورس حقوق مدیران واریز نمی‌شود؛ اگر اطلاعات کارکنان خود را در سامانه دستمزد ثبت نکنند روایتی از مشکلات کارگران ساختمانی در «ایست‌کارها» | بازگشت به خانه با دست‌های خالی وام ۵۰۰ میلیون تومانی را از کدام بانک بگیریم؟ + شرایط و مدارک لازم پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به زوج‌های نابارور قیمت روز گوشی موبایل در بازار امروز یکشنبه (۱۴ آذرماه ۱۴۰۰) + جدول مافیای زعفران به دنبال کاهش قیمت طلای سرخ پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از ریزش ۴۷ هزار دلاری صفر تا صد برف پاک کن خودرو را بخوانید بهترین خودروهایی که دیگر تولید نمی شوند + تصاویر ارزش سهام عدالت امروز شنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰+ جدول صادرات ۶۰ میلیون دلاری زعفران در هفت ماه ماجرای ممنوعیت واردات محصولات کشاورزی ایران به روسیه چه بود؟
خبر فوری

صنعت نمایشگاهی ایران درسطح جهانی

  • کد خبر: ۱۴۶۱۶
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
صنعت نمایشگاهی ایران درسطح جهانی
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: صنعت نمایشگاهی ایران می تواند ارزش افزوده درسطح جهانی ایجاد کند.

به گزارش شهرآرا نیوز، صیفی در نشست هم افزایی مدیران عامل نمایشگاه کشور افزود: کسانی که در صنعت نمایشگاهی فعالیت می کنند ابزار مهمی برای توسعه صادرات به حساب می آیند.

وی افزود: باید به توانمندسازی و سامان دهی قوانین این صنعت توجه بیشتری شود. گرچه با صنعت نمایشگاهی کشورهای توسعه یافته فاصله زیادی داریم، اما آمارها نشان می دهد که صنعت نمایشگاهی کشورمان در مسیر رشد و توسعه قرار دارند،با این همه باز هم مواردی وجود دارند.

صیفی خاطرنشان کرد:عدم شناخت مدیریت معاصر رویداد یکی از همین موارد است،بسیاری از فعالان صنعت نمایشگاهی کشور شاید از دانش معمولی در این زمینه برخوردار باشند.


مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: ترویج صنعت دانش نمایشگاهی به همه دست اندرکاران کمک می کند که ضمن آشنایی با زمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و محیط داد و ستد صنعت نمایشگاهی بتوانند ارتباطات بهتری با مخاطبان این حوزه برقرار کنند.


وی افزود:ارائه آموزش های علمی در زمینه برگزاری نمایشگاه یک ضرورت محسوب محسوب می شود.


صیفی خاطرنشان کرد: در واقع موفقیت صنعت نمایشگاهی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما دو‌عامل بازدیدکنندگان و غرفه داران و ضرورت برند سازی در صنعت نمایشگاه کشور نیز در این میان اهمیت دارد.


وی تاکید کرد:صنعت نمایشگاهی ایران نیز. توانسته با استفاده از تحقیقات بازار و ایجاد یک برند جهانی از نمایشگاه های ایران و توسعه آن ارزش افزوده ایجاد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}