«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

مصوبات خدمت به زائران نوروزی خراسان رضوی به طور کامل اجرا شود

  • کد خبر: ۱۴۸۰۹۸
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
مصوبات خدمت به زائران نوروزی خراسان رضوی به طور کامل اجرا شود
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۶۸ مصوبه این ستاد برای خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۲ به صورت کامل و دقیق اجرا شود و اگر هر مانعی برای اجرا وجود دارد، مستند گزارش شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این ستاد هماهنگی‌ها انجام و سپس برنامه‌ها و مصوبات به صورت کمی و کیفی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ویژه رسیدگی به جاده‌های استان تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد زائران و مسافران نوروزی از طریق جاده‌ها به مشهد سفر خواهند کرد؛ به همین دلیل باید در جاده‌ها بیشترین آمادگی را داشته باشیم. در همین راستا باید تا جایی که امکان دارد در فرصت باقی‌مانده به وضعیت جاده‌ها رسیدگی شود.

گنابادی‌نژاد افزود: برنامه‌ریزی شده حمل‌ونقل عمومی برای جابه‌جایی مسافران برای ایام پیک نوروز تامین شده و اجرای طرح فروش همزمان بلیت رفت و برگشت نیز پیگیری شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در هتل‌ها در حوزه فرهنگی اظهار کرد: ایجاد واحد امور فرهنگی در هتل‌ها یکی از اقدامات ارزشمند است که می‌تواند به الگویی برای دیگر شهر‌های زیارتی تبدیل شود.

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه نظارت بر نرخ هتل‌ها، تامین آرد و ساعت پخت نانوایی‌ها و توزیع نان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: نظارت بر رعایت نرخ تاکسی‌ها همچنان از اولویت برخوردار است و تا زمانی که این مشکلات کاهش و ریشه‌کن شود باید نظارت‌ها اعمال شود.

وی با اشاره گزارش سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان درباره تامین ارزاق عمومی اظهار کرد: با توجه به مناسبت‌هایی از جمله جشن‌های نیمه شعبان، جشن‌های نوروزی، مناسبت‌های ماه رمضان و حضور زائران که موجب افزایش مصرف ارزاق عمومی می‌شود، تمهیدات لازم برای تامین این کالا‌ها اندیشیده شود.

۶۸ مصوبه خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۲ کامل و دقیق اجرا شود

سیدجواد موسوی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این جلسه گفت: در بازه زمانی ۱۷ اسفند تا ۱۵ فروردین چهار دوره اوج حضور مسافران شامل روز‌های ۱۷ تا ۲۰ اسفند، ۲۵ اسفند تا چهار فروردین و چهارم تا ۱۳ فروردین را در پیش داریم.

وی افزود: به منظور توزیع زمانی مناسب زائران قرار است همزمان با آغاز ماه رمضان از چهار لغایت ۱۳ فروردین تخفیف‌های مناسبی برای اسکان زائران در واحد‌های اقامتی انجام شود.

رفع خطر از ۲۰ نقطه پرتصادف در جاده‌های خراسان رضوی

احدرضا بخشی، رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری خراسان رضوی نیز عنوان کرد: براساس مصوبه سفر رئیس‌جمهوری به استان ۴۸ نقطه پرتصادف در جاده‌های خراسان رضوی طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان باید رفع خطر شود که ۲۵ میلیارد تومان آن را باید سازمان راهداری و ۲۵ میلیارد تومان آن را استان تامین کند.

وی با بیان این‌که سازمان راهداری ۲۵ میلیارد سهم خود را تخصیص داده، ادامه داد: تا پایان سال جاری ۲۰ نقطه حادثه‌خیز رفع خطر خواهد شد.

منبع: روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->