اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

سرپرست شهرداری مشهد: سامان‌دهی حاشیه شهر مشهد از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است

  • کد خبر: ۱۴۹۲۳۵
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
سرپرست شهرداری مشهد: سامان‌دهی حاشیه شهر مشهد از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است
سرپرست شهرداری مشهد گفت: بحث توجه به حاشیه شهر از منویات رهبر معظم انقلاب است و در شهر مشهد نیز نماینده ایشان، آیت‌الله علم‌الهدی، تأکیدات فراوانی بر این موضوع دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اصغری در مراسم رونمایی از ۲۹ دستگاه اتوبوس جدید و بازگشایی محور شهیدمحبی و بهسازی محور رسالت در منطقه۳ مشهد، اظهار کرد: توفیق داشتم که در دوران خدمت، در مناطقی که موسوم به حاشیه شهر است، خدمت کنم و شاید بهترین دوران خدمتم زمانی بود که با مردمی صمیمی، خون‌گرم، کم‌توقع و وفادار که خواسته‌های معقولی نیز دارند، گذراندم و همچنان با برخی از آنان در ارتباط هستم.

اصغری یکی از مشخصه‌های بافت‌های ناکارآمد شهری را نفوذناپذیری آن‌ها بیان کرد و افزود: به این معنی که رفت‌وآمد‌ها  در این مناطق سخت است و مشکلاتی برای مردم و دستگاه‌های خدمت‌رسان ایجاد می‌کند. توجه به حاشیه شهر‌ها از منویات رهبر انقلاب است و در مشهد نماینده ایشان نسبت به این موضوع تأکیداتی دارند. 
به گفته وی، در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد نیز تأکیداتی برای این محدوده‌های شهر شد و اتفاقات خوبی رقم خورد. سازمان بازآفرینی پروژه‌های زودبازده را تعریف کرده است. با تأکید شورای شهر این طرح‌ها در پروژ‌ه‌های زودبازده۲ هم در نظر گرفته شده است. 
سرپرست شهرداری مشهد ادامه داد: هم‌زمان با این مراسم، در مناطق مختلف شهر برنامه‌ها و افتتاحیه‌هایی داریم. یکی از پروژه‌هایی که امروز در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد، تعریض و آسفالت بولوار رسالت است و بازگشایی خیابان شهید محبی نیز از دیگر پروژه‌هاست.

اصغری خاطرنشان کرد: از ۲۹ دستگاه اتوبوس نیز رونمایی می‌شود که از امروز وارد ناوگان خواهند شد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->