ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند
سرخط خبرها

خط و نشان خمز برای کاوه رضایی

  • کد خبر: ۱۴۹۹۷۹
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
خط و نشان خمز برای کاوه رضایی
کاوه رضایی، مهاجم سابق تراکتور دیگر نمی‌تواند به این تیم بازگردد. خمز رسما اعلام کرده تا زمانی که او درتبریز باشد، اجازه بازگشت به رضایی نمی‌دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، خمز، سرمربی اسپانیایی تیم تراکتو تبریز در واکنش به احتمال بازگشت کاوه رضایی به این باشگاه حرفی زده که نشان می‌دهد اصول اخلاقی برای این مربی بسیار پراهمیت است. خمز دراین باره می‌گوید: «فکر کنم قبلاً هم گفته‌ام که کاوه رضایی گذشته تراکتور است. من تا زمانی که سرمربی تراکتور هستم، اجازه بازگشت این بازیکن به تراکتور را نمی‌دهم.»

به این ترتیب باید پرونده این بازیکن را با تراکتور مختومه اعلام کرد. شاید اگر کاوه رضایی قدری حرفه‌ای‌تر عمل می‌کرد اکنون وضعیت مطلوب‌تری در فوتبال ایران داشت، اما رفتار‌های عجیب این بازیکن در سال‌های گذشته سبب شده به جای آنکه در فوتبال پیشرفت کند دچار پسرفت شود و اکنون به نقطه‌ای برسد که حتی راه بازگشتی به تراکتور نداشته باشد.

رضایی پل‌های پشت سرش در استقلال را هم خراب کرده و مسئولان این باشگاه هم دیگر تمایلی به همکاری با این بازیکن ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->