مقام اول اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در زمینه بازدید از واحدهای تولیدی

  • کد خبر: ۱۵۱۲۶۲
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مقام اول اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در زمینه بازدید از واحدهای تولیدی
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی در زمینه بازدید از واحدهای تولیدی مقام اول در کشور را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی جمادی  در ادامه افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۰ هزار و ۵۱۰ بازدید از واحدهای تولیدی در استان ثبت شده است و هم‌چنین مشکل ۵۶۳ واحد تولیدی در سال جاری در استان رفع شده است.
وی در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی خراسان رضوی با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از حضور در کنار شما این بود تا مشکلات شما را از نزدیک مشاهده کرده تا اگر قوه قضاییه قرار است کمک کند، مطابق با واقعیت باشد.
جمادی بیان کرد: امنیت ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی دارد. از امنیت قضایی به عنوان زیر ساخت یاد می‌شود و اگر امنیت قضایی وجود داشته باشد در دیگر زمینه‌ها مشکلی نیست. اگر امنیت قضایی باشد امنیت سیاسی، فرهنگی و... نیز وجود دارد. اگر بخواهیم پیشگیری از جرم و جنایت را در دستور کار دهیم باید از امنیت یا امنیت پایدار صحبت کنیم.امنیت پایدار حاصل نخواهد شد مگر با تعامل در وظایفی که همه دستگاه‌ها بر عهده دارند.‌ پیشگیری از جرم مربوط به یک قوه نبوده و امری فرا قوه ای است و همه دستگاه‌ها در این زمینه تکلیف دارند.
وی افزود: ما به آموزش‌های ضمن خدمت در ارتباط به قضات نیاز داشته و صرف شعب کفایت نمی‌کند بلکه باید قضات به صورت تخصصی نیز آموزش ببینند. امید است این تلفیق وجود داشته باشد.
معاون قضایی دادستان کل کشور درباره عملکرد دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: دادگستری استان در کشور در این زمینه نمونه است. همچنین ستاد استانی اقتصاد مقاومتی هم در زمینه بازدید از واحدهای تولیدی مقام اول در کشور را دارد. در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۰ هزار و ۵۱۰ بازدید از واحدهای تولیدی در استان ثبت شده است و همچنین مشکل ۵۶۳ واحد تولیدی در سال جاری در استان رفع شده است

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->