صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو جایزه انجمن قلم آمریکا در اعتراض به انفعال درباره مردم غزه تصویری از آلن دلون در ۸۸ سالگی + عکس موضوع سریال «بدل» علی مشهدی چیست؟ +زمان پخش فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» در تلویزیون + زمان پخش «تغییر چهره ۲» با نیکلاس کیج و جان تراولتا ساخته می‌شود واکنش سینماگران به صحبت‌های نائب رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی تهیه‌کنندگان و بازیگران بیانیه روابط عمومی نماوا درباره صحبت‌های بی‌سابقه نائب رئیس این پلتفرم ویدئو | صحبت‌های عجیب نایب‌رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی بازیگران و تهیه‌کنند‌ه‌های سینما توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر پوشش بیمه تامین اجتماعی برای ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر «صفا آقاجانی» بازیگر پیشکسوت بستری شد + علت مُهر زنانگی بر این شعرها خورده است | نقدی بر کتاب شعر «من دیگری هستم» مرضیه هاشم‌زاده جوایز پلاتینو به «جامعه برف» رسید
سرخط خبرها

سجاد افشاریان: هر کدام باید به سهم خودمان کاری کنیم

  • کد خبر: ۱۵۳۳۶۲
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
سجاد افشاریان: هر کدام باید به سهم خودمان کاری کنیم
کارگردان «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» گفت: ما هر کدام باید به سهم خودمان کاری کنیم، گیاهی بکاریم، نوری باشیم، بذری باشیم و همه دست به دست هم دهیم و برای توسعه، آبادی و ایجاد فکر در جامعه تلاش کنیم که تئاتر بسیار آگاه‌کننده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اکران مردمی فیلم پرمخاطب‌ترین تئاتر سال ایران با نام «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» امشب، ۱۳ اسفندماه، در سینما هویزه برگزار و با استقبال مردم روبه‌رو شد. عواید این اکران مردمی حدود ۴۰ میلیون تومان بوده که تمام آن به مردم زلزله‌زده خوی اختصاص پیدا خواهد کرد.

سجاد افشاریان در حاشیه این اکران مردمی  اظهار کرد: من خیلی دوست داشتم که با تئاتر «بک تو بلک» به مشهد بیایم که تمام کارها انجام شده و مجوز گرفتیم. تمام تلاش ما این است که این تئاتر سال ۱۴۰۲ به مشهد بیاید.

وی افزود: به این دلیل که نمایش این تئاتر در مشهد به تاخیر افتاد تصمیم گرفتیم اولین شهری که اکران فیلم «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز را شروع می‌کنیم» مشهد باشد. این موضوع به دلیل علاقه شخصی من است، زیرا در کودکی به مدت ۴ سال در مشهد زندگی کردم و برادرم نیز در مشهد به دنیا آمد، بنابراین عرق خاصی به مشهد داشته و مردم این شهر را دوست دارم.

افشاریان ادامه داد: قرار است اکران این فیلم در شیراز، رشت، تهران، کیش و شهرهای مختلف دیگر انجام شود که ۱۰۰ درصد آن ان را به هموطنان زلزله‌زده خوی اختصاص خواهیم داد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در خصوص حال و روزی این روزهای تئاتر گفت: بعد از گذر از روزهای سختی که همه پشت سر گذاشتند، تئاتر شرایط خوبی ندارد. ما هر کدام باید به سهم خودمان کاری کنیم، گیاهی بکاریم، نوری باشیم، بذری باشیم و همه دست به دست هم دهیم و برای توسعه، آبادی و ایجاد فکر در جامعه تلاش کنیم که تئاتر بسیار آگاه‌کننده است. من همیشه امید داشتم و این روزها بیش از گذشته به روزهای پیش رو امیدوار هستم.

وی بیان کرد: من اعتقاد دارم باید کار کنیم، فیلم بسازیم و اجرا داشته باشیم. اگر فکر می‌کنیم هنرمند هستیم باید سنگ روی سنگ مملکت خودمان بگذاریم و هر کاری از دستمان برمی‌آید برای مردم خودمان انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->