برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

برگزاری برنامه «روز خدمت» در عرصه میدان شهدای مشهد

  • کد خبر: ۱۵۴۱۶۸
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
برگزاری برنامه «روز خدمت» در عرصه میدان شهدای مشهد
به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، برنامه «روز خدمت» در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با ۱۸ اسفندماه سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و در سی امین سالروز تشکیل این نهاد، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، برنامه‌ای با عنوان «روز خدمت» را در مشهد و سایر شهرستان‌های استان تدارک دیده است که در آن، تعدادی از کانون‌های فرهنگی و هنری منتخب زیرمجموعه این نهاد، فعالیت‌ها و خدمات خود را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

این برنامه در مشهد، در عرصه میدان شهدا برگزار شد و در قالب آن، تعدادی از کانون‌های منتخب فرهنگی و هنری، خدمات و محصولات خود را در عرصه عمومی معرفی کردند.

حجت الاسلام «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی  در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۳۷۱ با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور جذب، تربیت و شبکه سازی ظرفیت‌های هنری و فرهنگی در فضای مساجد شکل گرفته است. در حال حاضر نیز بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور فعال است.

فعالیت هزار و ۸۵۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خراسان رضوی

وی خاطرنشان کرد: در مساجد استان خراسان رضوی، هزار و ۸۵۰ کانون فرهنگی و هنری فعال است که از جمع آنها، هزار و ۷۰ کانون در عرصه روستا‌ها فعالیت می‌کنند و از این نظر، استان خراسان رضوی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام افکار افزود: در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، هزار و ۲۰۰ کتابخانه، بیش از ۶۰۰ گروه سرود و بیش از ۲۵۰ گروه نمایشی وجود دارد و در سایر عرصه‌های فرهنگی و هنری نیز فعالیت‌هایی در این کانون‌ها صورت می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: در برنامه امروز در عرصه میدان شهدای مشهد، بیش از ۲۰ کانون فعال حضور دارند که ظرفیت‌های مختلف خدمت رسانی خود در مساجد را به مخاطبان معرفی می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->