تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: خون شهدا، ضمانت حفاظت از نظام اسلامی است

  • کد خبر: ۱۵۴۷۷۰
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
استاندار خراسان رضوی: خون شهدا، ضمانت حفاظت از نظام اسلامی است
همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، از ایثارگران و خانواده شهدا با حضور استاندار خراسان رضوی تجلیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا اظهار کرد: ایستادگی در مقابل دشمن و مبارزه و مجاهدت دریچه شهادت را باز می‌کند زیرا شهادت محصول مبارزه است. رسیدن به بالاترین جایگاهی که خداوند متعال برای انسان‌ها معین کرده است جز از طریق شهادت امکان پذیر نیست.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شهادت بدون مبارزه و حضور در میدان‌های مبارزه اتفاق نمی‌افتد، ایستادگی در مقابل دشمن و مبارزه و مجاهدت آنجایی است که ارزش‌ها مورد هدف قرار می‌گیرد.

وی افزود: قبل از انقلاب معدود افرادی که خاص بودند در مسیر مبارزه قرار می‌گرفتند و به فیض عظمای شهادت نایل می‌شدند، اما پس از انقلاب و به واسطه اتفاقی که افتاد سفره شهادت همگانی و عمومی شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ملت ایران به واسطه انقلاب ارتقا پیدا کرد و جامعه از یک جامعه عادی و معمولی  به جامعه‌ای شهید پرور تبدیل شد، اظهار کرد: همانطور که خون شهدای کربلا از اسلام حفاظت کرد و ارزش‌های اسلامی با خون آن شهدای بزرگوار تثبیت شد، این نظام هم با وجود شهدای دفاع مقدس، انقلاب، مدافع حرم و .. خاکش آبیاری شد. خون شهدا ضمانتی برای حفاظت از نظام اسلامی است.
نظری بیان کرد: یکی از ساحت‌های شهدا هدایت و نشان دهنده راه هست، ان شاالله آن‌ها هادی ما باشند تا راه را اشتباه نرویم و توفیق حرکت در مسیر شهدا را داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->