اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟
سرخط خبرها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی: در خرداد ماه سال آینده تولید ژلاتین در کشور را شروع می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۵۵۲۷۳
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی: در خرداد ماه سال آینده تولید ژلاتین در کشور را شروع می‌کنیم
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی گفت: یکی از پروژه‌هایی که شروع شده احیای بزرگ‌ترین کارخانه ژلاتین کشور است که بیش از ۱۰ سال تعطیل بود. در خرداد ماه سال آینده تولید ژلاتین در کشور را شروع می‌کنیم و بزرگ‌ترین تولیدکننده ژلاتین در خاورمیانه خواهیم بود. 

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا تازیکی امروز، ۲۵ اسفندماه در همایش گرامیداشت روز شهردار که در تالار اجتماعات شهدای مدافع سلامت در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سازمان همیاری امسال به واسطه تلاش همکاران، مدیران و همه مجموعه شهرداری‌ها در قبال همکاری و تعامل با سازمان همیاری اتفاقات خوبی را رقم زد. امسال سود سازمان همیاری شهرداری‌های استان ۱۱۱ میلیارد تومان بوده که به نسبت سال گذشته رشد چهار، پنج برابری داشته است.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های استان یکی از بزرگ‌ترین سازمان همیاری کشور بوده که فرصت مناسبی برای کمک به شهرداری‌ها است. امسال تلاش کردیم با هدف‌گذاری بتوانیم ذات عالیه سازمان همیاری را برای اولین سال نشان دهیم. امسال سال سختی برای شهرداری‌ها بود، بنابراین تصمیم گرفتیم برای اولین بار نصف سود سهام خود را تقدیم شهرداران کنیم. ۷۰ دستگاه نیسان و ۲۰ باب مغازه تجاری را از محل سود سازمان تقدیم شهرداران می‌کنیم.

تازیکی بیان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان بیش از ۱۷۰۰ پرسنل مستقیم دارد و بیش از ۲۰۰۰ نفر در مجموعه‌های سازمان مشغول فعالیت در حوزه‌های پیمانکاری هستند. این تعداد مشاغل مستقیم سازمان است. علیرغم همه تلاش‌ها انتظارمان این است در سال آینده با جهش بیشتر خدمات ارزنده‌تری را به شهرداری‌ها تقدیم کنیم. سازمان همیاری در کنار سایر سازمان‌های همیاری بیشترین استفاده را برای کمک به شهرداران خواهد داشت. طرحی داریم که بتوانیم در کنار سایر سازمان‌ها به سایر استان‌ها کمک کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی با دو کشور همجوار است. ما در حوزه مرز و بازارچه مرزی اتفاقات خوبی را شاهد بودیم. بازارچه دوغارون به مدت ۱۰ سالا به سازمان همیاری‌ها تحویل داده شد که تا سه ماه آینده شاهد افتتاح ۱۳۰ مغازه در این بازارچه خواهیم بود که برای ۹۰۰ نفر در مرز تایباد اشتغال ایجاد می‌کند. ما فعالیت بازرگانی را در چند کشور شروع کردیم و در حال فعالیت هستیم.

وی افزود: حوزه توسعه اقتصادی و کمک به شهرداری‌ها و اقتصاد استان را به خارج از مرز‌ها انتقال دادیم. اگر بتوانیم برای شهرداری‌های استان از محل بازارچه مرزی خودمان ماشین‌آلات، تجهیزات و امکانات فراهم کنیم و با ورود موقت از بازارچه این خدمات را بدهیم، خدمات ارزنده‌ای خواهد بود.

تازیکی با اشاره به اینکه امسال یک افتتاح داشتیم و سال آینده نیز یک افتتاح خواهیم داشت، تصریح کرد: افتتاح مغازه‌های بازارچه مرزی که سال آینده اتفاق خواهد افتاد. چند روز گذشته شهرک حمل‌ونقل خواف افتتاح شد که بزرگ‌ترین شهرک حمل‌ونقلی کشور با ۵۰ هکتار زمین و اشتغال برای ۵۰۰ نفر است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌ها که شروع شده احیای بزرگ‌ترین کارخانه ژلاتین کشور است که بیش از ۱۰ سال تعطیل بود. در خرداد ماه سال آینده تولید ژلاتین در کشور را شروع می‌کنیم و بزرگ‌ترین تولیدکننده ژلاتین در خاورمیانه خواهیم بود. این امکان را نیز فراهم خواهیم کرد که کارخانه‌های ژلاتین را در سطح کشور داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->