بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
سرخط خبرها

کاهش ۳ درصدی تعداد متوفیان در تصادفات راه‌های استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۶۳۴۷
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کاهش ۳ درصدی تعداد متوفیان در تصادفات راه‌های استان خراسان رضوی
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: علیرغم اینکه ورودی و خروجی به استان ۲۸ درصد افزایشی بوده، اما تعداد مجروحان در تصادفات جرحی ۱۲ درصد و متوفیان ۳ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص میزان تصادفات از ۲۵ اسفند تا امروز اظهار کرد: در این مدت علیرغم اینکه ورودی و خروجی به استان ۲۸ درصد افزایشی بوده، اما تعداد مجروحان در تصادفات جرحی ۱۲ درصد، تعداد فقره مجروح ۲۴ درصد، تصادفات خسارتی ۴۶ درصد و متوفیان ۳ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در این مدت در تصادفات راه‌های استان ۱۸ فقره فوتی با ۲۰ نفر متوفی، ۱۸۲ فقره جرحی با ۳۲۴ مجروح و ۱۱۸ فقره خسارتی بوده است. 

میش‌مست بیان کرد: بیشترین حوادث در محور‌های فرعی و روستایی بوده است. اول محور شرق استان، بعد از آن محور غرب سمت نیشابور و سبزوار و بعد از آن محور جنوب بیشترین حوادث را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه عمده‌ترین علل حوادث ما عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، عنوان کرد: عوامل شکل‌گیری تصادفات ابتدا سواری‌ها بودند که بیشترین نوع برخورد واژگونی‌ها بوده است. رتبه بعد نیز متعلق به موتورسیکلت‌سواران است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->