مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

جزییات طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۴۳
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
جزییات طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد
محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد مقدس درباره طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شریعتی با تاکید بر اینکه مشهد با توجه به وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان یکی از مقاصد پررفت وآمد در صنعت گردشگری و زیارت کشور است و در این بین پایانه‌های مسافربری شهر مشهد با جابجائی بیش از ۵۰%مسافر شهر مشهد (در بین مبادی ورودی شامل پایانه‌های مسافربری، راه آهن و. فرودگاه) سهم بسزائی در حمل ونقل زائرین ایفا می‌نمایند گفت: مدیریت شهری مشهد در سال‌های گذشته تلاش نموده است با توسعه خدمات و افزایش امکانات گام‌های موثری در افزایش رضایتمندی زائران ومجاوران بردارد که یکی از مهمترین این پروژه‌ها اجرای طرح الگوی ارائه خدمات با تکیه بر توسعه فناوری‌ها و حرکت در چهارچوب شهر هوشمند می‌باشد.

وی درباره محور‌های راهبردی اجرای طرح ضمن اشاره به امکان فروش حضوری بلیت تنها یک ساعت مانده به آغاز سفر، فروش بلیت را نیز صرفا خارج از پایانه ممکن دانست.
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری ادامه داد: ساختار فیزیکی محیط پایانه و مدیریت بهره برداری فضا‌ها نیاز به اصلاح دارد و از سویی دیگر اطلاع رسانی، پاسخگویی و نظارت برعرضه خدمات از مسایل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد بازنگری انجام گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->