وزارت بهداشت خبر داد: حفظ آمادگی بیمارستان‌ها برای خدمت‌رسانی وزیر علوم: دانشگاه‌ها ملزم به تامین اسکان استادان هستند پیشرفت ۲۲ درصدی باغ رویش در مشهد | ۳ هکتار فضای سبز تا شهریور ۱۴۰۴ افتتاح خواهد شد مصاحبه داخلی آزمون اعزام فرهنگیان به خارج از کشور لغو شد رئیس شورای عالی استان‌ها: پاسخ اسرائیل را به‌گونه‌ای خواهیم داد که در تاریخ ثبت و ضبط شود عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مهم‌تر از موشک، داشتن این ملت است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: روزی که ملت ایران به پا خیزد، اثری از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: همه ظرفیت‌های شهرداری مشهد برای مقابله با تهدیدات احتمالی فعال شوند قیمت جهانی نفت امروز (دوشنبه، ۲۶ خرداد ۱۴۰۴) اعلام شد | برنت ۷۴ دلار و ۹۴ سنت شد تعطیلی موقت پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی (۲۵ خرداد ۱۴۰۴) ترافیک در جاده‌های خراسان رضوی سنگین و پرحجم است (۲۵ خرداد ۱۴۰۴) برگی از تاریخ مقاومت مشهدی‌ها در برابر هجوم بیگانگان در سال ۹۱۴ خورشیدی | بیگانگان و حسرت عبور از دروازه‌های مشهد شایعه حمله هوایی به سبزوار کذب است فرماندار مشهد: سفر‌های زمینی به مشهد افزایش یافته است | مشکلی بابت اسکان مسافران نداریم بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از فرودگاه بین‌المللی مشهد (۲۵ خرداد ۱۴۰۴) بازدید فرماندار مشهد از پمپ‌بنزین‌های مستقر در محور‌های مشهد به چناران | سوخت‌گیری عادی خودرو‌ها در جریان است عضو شورای اسلامی شهر مشهد: ما اهل پناهگاه نیستیم، وسط میدان منتظر فرمان ولی امر مسلمین می‌مانیم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: امیدوارم وعده صادق سه مستمر و قوی‌تر باشد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: جمهوری اسلامی ایران دست برتری آتش را دارد
سرخط خبرها

جزییات طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۴۳
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
جزییات طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد
محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد مقدس درباره طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شریعتی با تاکید بر اینکه مشهد با توجه به وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان یکی از مقاصد پررفت وآمد در صنعت گردشگری و زیارت کشور است و در این بین پایانه‌های مسافربری شهر مشهد با جابجائی بیش از ۵۰%مسافر شهر مشهد (در بین مبادی ورودی شامل پایانه‌های مسافربری، راه آهن و. فرودگاه) سهم بسزائی در حمل ونقل زائرین ایفا می‌نمایند گفت: مدیریت شهری مشهد در سال‌های گذشته تلاش نموده است با توسعه خدمات و افزایش امکانات گام‌های موثری در افزایش رضایتمندی زائران ومجاوران بردارد که یکی از مهمترین این پروژه‌ها اجرای طرح الگوی ارائه خدمات با تکیه بر توسعه فناوری‌ها و حرکت در چهارچوب شهر هوشمند می‌باشد.

وی درباره محور‌های راهبردی اجرای طرح ضمن اشاره به امکان فروش حضوری بلیت تنها یک ساعت مانده به آغاز سفر، فروش بلیت را نیز صرفا خارج از پایانه ممکن دانست.
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری ادامه داد: ساختار فیزیکی محیط پایانه و مدیریت بهره برداری فضا‌ها نیاز به اصلاح دارد و از سویی دیگر اطلاع رسانی، پاسخگویی و نظارت برعرضه خدمات از مسایل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد بازنگری انجام گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->