معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

مدیر ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی: قطب مرکز داده در استان ایجاد خواهد شد

  • کد خبر: ۱۵۶۶۷۲
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
مدیر ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی: قطب مرکز داده در استان ایجاد خواهد شد
مدیر ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی گفت: امسال دو طرح کلان در خراسان رضوی داریم که یکی از این طرح‌ها ایجاد قطب مرکز داده است. این مرکز تنها مرکز در شرق کشور است که بهره زیادی برای حوزه ICT استان خواهد داشت.

شهرآرانیوز - حمیدرضا رضائی‌نیا امروز، ۱۰ فروردین ماه، در یازدهمین نشست خبری قرارگاه مرکزی زائرین خراسان رضوی که در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت از مجموعه وزارت ارتباطات و از شرکت‌های مادرتخصصی بوده که وظیفه عمده آن نگهداری و توسعه ارتباطات زیرساخت کشور است.

وی بیان کرد: یکی از جنبه‌های تخصصی کار این شرکت تامین پهنای باند اینترنت کشور بوده که این کار را با ۷۱ هزار و ۳۲۸ کیلومتر فیبر نوری در سطح کشور انجام می‌دهد. از این مجموعه ۳۷۰۰ کیلومتر در استان خراسان رضوی قرار دارد و پهنای باندی که برای اپراتور‌های ارتباطی استان تامین شده ۱.۴۶ ترابیت بر ثانیه است.

رضائی‌نیا با بیان اینکه در حوزه ارتباطات بیشترین پایداری ارتباطات را در ایام نوروز داشتیم، عنوان کرد: ما ۳۵۰ نفر پرسنل رسمی و پیمانکاری نگهداری در استان داریم و به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کنیم. پایش مسیر‌ها به صورت روزانه در استان انجام و ۳۷۰۰ فیبر نوری در ۶۳ مسیر به صورت فیزیکی پایش می‌شود.

مدیر ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی ادامه داد: اتفاق ویژه‌ای که امسال رخ داد این بود که کارگاه‌هایی که در مسیر فیبر نوری قرار داشتند را از ۱۵ اسفند تعطیل کردیم تا اتفاقی برای فیبر نوری نیفتده قطعی هم نداشتیم و توانستیم امکان ارتباطات را برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم ترمیم کابل فیبر‌های دریایی را انجام دهیم، تصریح کرد: امسال دو طرح کلان در خراسان رضوی داریم که یکی از این طرح‌ها ایجاد قطب مرکز داده است. ۴ نقطه در کشور برای انجام این کار انتخاب شده‌اند که یکی از آن‌ها خراسان رضوی بوده که تنها مرکز در شرق کشور است. این کار بهره زیادی برای حوزه ICT استان خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->