حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

پیکر شهدای مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی» در تهران تشییع شد

  • کد خبر: ۱۵۷۱۷۳
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
پیکر شهدای مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی» در تهران تشییع شد
مراسم تشییع پیکر‌های شهدای مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی، امروز (سه شنبه) از میدان امام حسین (ع) تهران با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین، پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفر آبادی» با حضور گسترده مردم در میدان آئینی امام حسین (ع) تشییع و آئین وداع با پیکر این شهید در تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفر آبادی، شهیدان مدافع حرم کشورمان جمعه ۱۱ فرودین در حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به دمشق به شهادت رسیدند.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از  جملهمسئولان شرکت‌کننده در این آیین باشکوه مردمی بودند.

معاون اول رئیس‌جمهور ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در میدان امام حسین (ع)، در حاشیه مراسم با خانواده شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حیدری نیز صبح چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در قروه استان کردستان و شهید در جعفر آباد استان گلستان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه را، بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی، دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته (دوشنبه) نیز مراسم وداع با پیکر‌های مطهر شهیدان مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی در ستاد معراج شهدای تهران در میان استقبال کم نظیر مومنان و عاشقان اهل بیت (ع) برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->