سرخط خبرها

باغگلی: معرفی تاریخچه محلات به انسجام اجتماعی کمک می‌کند

  • کد خبر: ۱۶۱۴۶۳
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
باغگلی: معرفی تاریخچه محلات به انسجام اجتماعی کمک می‌کند
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: فراهم کردن زمینه برای معرفی ظرفیت‌ها، استعدادها و تاریخچه محلات می‌تواند در انسجام اجتماعی ما کمک‌کننده باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغگلی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در حاشیه اختتامیه رویداد رسانه‌ای رج اظهار کرد: اگر ما زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌ها، استعدادها و تاریخچه محلات فراهم کنیم این امر به شدت می‌تواند در انسجام اجتماعی ما کمک‌کننده باشد و به همان نسبت زمینه توسعه فرهنگ را در سطح کلان ایجاد کند.

وی افزود: ما برای یک شهر در حوزه معنایی نیازمند روایت‌هایی در حوزه‌های مختلفی در شهر هستیم که این روایت‌ها در واقع معنابخش و هویت‌ساز شهر هستند.

باغگلی گفت: اگر ما در حوزه فرهنگی به کمک برنامه‌هایی مانند رج بیاییم، فایده این کار برای ما این است که هم کمیت روایت‌های شهری ما در طول زمان افزایش پیدا می‌کند و هم تعداد افرادی که دلبستگی آن‌ها نسبت به شهر و فرهنگ شهرشان در اثر برخورد با این روایت‌ها افزایش می‌یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد بیان کرد: شورای اجتماعی محلات ظرفیت خوبی دارد که می‌تواند در این زمینه کمک کند. همچنین ما در سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد مجموعه‌ای از باشگاه‌ها را داریم که باشگاه‌های حوزه جوان و نوجوان ما می‌تواند به شدت کمک‌کننده و به نوعی تولیدکننده روایت باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->