نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

پیغام سازمان لیگ به استقلال: باید جمعه بازی کنید

  • کد خبر: ۱۶۲۰۵۳
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
پیغام سازمان لیگ به استقلال: باید جمعه بازی کنید
با وجود اعتراض‌های مسئولان استقلال، ‌سازمان لیگ به این باشگاه اعلام کرده است باید در همان روز جمعه مقابل صنعت نفت بازی کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر مسئولان دو باشگاه استقلال و سپاهان به شدت نسبت به هم زمان برگزار نشدن بازی‌های تیم خود با بازی پرسپولیس مقابل پیکان معترض شدند و دراین راستا بیانیه‌های متعددی هم صادر شد.  

این اعتراض‌ها برای سازمان لیگ نیز حاشیه‌هایی به همراه آورد و حتی شایعاتی پیرامون برگزاری بازی‌های استقلال و سپاهان در روز بازی پرسپولیس مقابل پیکان قوت گرفت، اما با نزدیک شدن به روز برگزاری بازی‌های هفته بیست و هشتم اخباری از فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال رسید که نشان می‌هد تغییری در زمان برگزاری بازی با صنعت نفت آبادان ایجاد نخواهد شد.

به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال مایوس است تغییر زمان برگزاری بازی‌های هفته بیست و هشتم و هم زمان برگزار شدن این بازی‌ها، به دنبال آماده سازی تیم خود برای حضور در بازی عصر جمعه مقابل صنعت نفت آبادان هستند.  

البته تلاش‌ها در باشگاه استقلال ادامه خواهد یافت تا شاید بازی‌ها هم زمان شود، اما باتوجه به پیغام‌هایی که به باشگاه استقلال رسیده دستیابی به چنین هدفی سخت و دشوار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->