ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

پزشک قلابی در مشهد دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۶۴۸۴۹
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
پزشک قلابی در مشهد دستگیر شد
با تلاش ماموران انتظامی مشهد فردی کلاهبردار که برای درمان افراد نیازمند کمک‌های مردمی جمع آوری می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در پیدستگیری پزشک قلابی در مشهد گزارش‌های مردمی مبنی بر کلاهبرداری مردی میانسال تحت عنوان جمع آوری کمک‌های مردمی برای درمان افراد نیازمند موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری شیرازی مشهد قرار گرفت.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد مردی حدوداً ۵۴ ساله در هسته مرکزی شهر مشهد با معرفی خود به عنوان متخصص بیمار‌های غدد و معرفی خود به عنوان یک فرد سرشناس و خیّر با سوء استفاده از احساسات شهروندان اقدام به جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی برای نیازمندان و بیماران بی بضاعت در شهر‌های غربی کشور می‌کند.

وی گفت: ماموران دایره امنیت عمومی کلانتری شیرازی پس از بررسی اظهارات تعدادی از شاکیان و به دست آوردن مشخصات ظاهری فرد کلاهبردار تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و متهم را هنگام پرسه زنی در یکی از خیابان‌های هسته مرکزی شهر مشهد شناسایی وپس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در ادامه تحقیقات در برابر به مستندات کشف شده و ادله پلیس به ۳۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان به بهانه کمک به نیازمندان اعتراف کرد.

سرهنگ احمد نگهبان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->