جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: تکمیل راه‌های استان در انتظار تخصیص اعتبارات دولت و مجلس است

  • کد خبر: ۱۶۵۹۳۴
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
استاندار خراسان رضوی: تکمیل راه‌های استان در انتظار تخصیص اعتبارات دولت و مجلس است
استاندار خراسان رضوی گفت: این استان در بخش راه دچار عقب ماندگی است و شبکه راه‌های استان تکمیل نشده است لذا توسعه راه‌ها نیازمند توجه ویژه دولت و مجلس در تخصیص اعتبارات است.

 به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز پنجشنبه در آیین بهره برداری از فرودگاه شهرستان گناباد افزود: راه‌های موجود در استان کیفیت مناسبی ندارد و ۲ هزار کیلومتر راه در دست بازسازی است، اما این مقدار کفایت نمی‌کند.

وی اضافه کرد: شرق کشور نزدیکترین فاصله به گذرگاه شمال - جنوب است، ریل چابهار- اینچه برون در توسعه اقتصادی و در توسعه شرق کشور به خصوص منطقه دوغارون و سرخس بسیار موثر است و تکمیل راه آهن شرق کشور در توسعه مناطق شرقی می‌تواند اثرگذار باشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: هم اینک تمام راه‌های استان نظیر مسیر تربت حیدریه، سنگان، خواف، راه ترانزیتی دوغارون و گناباد، فریمان سرخس و درگز سالهاست که تکمیل نشده و ناقص است و در تکمیل شبکه هم دچار چالش و مشکل هستیم.

نظری از دولت و مجلس خواست در برنامه هفتم توسعه به شرق کشور توجه ویژه‌ای کنند تا خراسان رضوی در بخش‌های راه، ریل و زیرساخت‌های هوایی و فرودگاهی به توسعه لازم برسد.

وجود چالش جدی در بخش انرژی

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به مشکلات بخش انرژی نیز گفت: طرح‌های انتقال آب به کندی پیش می‌رود و برای اجرای طرح‌های انتقال چندین ماه است معطل گرفتن مجوز هستیم.

نظری افزود: در بخش سوخت مایع و گاز نیز دچار مشکل هستیم و خطوط انتقال در این دو بخش مدت زیادی است که ناقص است و خط ۱۱ انتقال گاز باید به سرعت تکمیل شود.

وی اضافه کرد: در بخش انرژی اگر مردم قانع نبودند و مسوولان مدیریت نمی‌کردند در زمستان پارسال دچار چالش جدی از نظر تامین گاز بودیم، همچنین انتقال گازوئیل به نیروگاه‌ها با تانکر انجام می‌شود و اجرای خط انتقال سالهاست که روی زمین مانده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: سال گذشته واحد‌های تولیدی به دلیل قطعی برق در تابستان و قطعی گاز در زمستان دچار تعطیلی شدند، شعار امسال "رشد تولید" است و باید با اقدام جهادی به سمت رفع این مشکلات و ممانعت از تکرار آن حرکت کرد.

آیین افتتاح فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد با حضور افزون بر ۴۰۰ نفر از مسوولان کشوری و استانی شامل رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور و سازمان هواپیمایی، سرکنسول‌های کشور‌های افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و ترکیه در مشهد و مسوولان شهرستان‌های همجوار امروز برگزار شد.

فرودگاه گناباد به عنوان سومین فرودگاه مسافری استان خراسان رضوی تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->