هیئت جنت‌الحسین (ع) مشهد؛ ربع قرن خدمت بی‌وقفه در مسیر احیای فرهنگ عاشورا+ فیلم عزاداری مردم تهران و سایر شهرهای کشور در روز تاسوعای حسینی و حمایت از ولی امر مسلمین جهان (۱۴ تیر ۱۴۰۴) + فیلم نغمه‌ای از عشق و ایثار حضرت ابوالفضل (ع) | عزاداری تاسوعای حسینی در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۴) + فیلم هیئتی ۷۰ ساله به نام دردانه امام رضا (ع)  بررسی جایگاه تاریخی روز تاسوعا در واقعه کربلا در گفت‌و‌گو با پژوهشگر علوم اسلامی جزئیات آیین خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم امام‌رضا(ع) ویدیو | معنای بزرگداشت عزاداری امام حسین (ع) در زمان ما از بیانات رهبر معظم انقلاب | از تبیین تا قیام گسترش طرح «هر شب جمعه مثل اربعین» از مشهد تا اروپا ماجرای عجیب حبیب‌‌بن‌مظاهر و زنده‌شدنش با ندای امام‌حسین(ع) عزاداری زائران عرب‌زبان حرم امام‌رضا(ع) در رثای سید و سالار شهیدان بازدید استاندار خراسان رضوی از هیئات مذهبی و موکب‌های سطح شهر مشهدمقدس + فیلم روضه علی‌اصغر (ع) بخوانید روایت شاعرانه‌ای از وفاداری، در نماهنگ آذری «قمر(ع)» + فیلم بانوی مشهدی خانه‌اش را وقف آرامش طلاب کرد کتاب «حدیث کعبه و کربلا» منتشر شد مراسم معنوی و فرهنگی «بانوان عاشورائی» با حضور بانوان غرب آسیا در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد مداحی محمود کریمی در شب هفتم محرم + فیلم کتاب «رأس‌الحسین» روانه بازار نشر شد | سفرنامه کاروان اسرا از کربلا تا شام شبکه قرآن در روزهای تاسوعا و عاشورا مهمان خانه بینندگان فراخوان شرکت‌های فعال در خدمت به زائران اربعین ۱۴۰۴ منتشر شد
سرخط خبرها

رونمایی از ۸ تولید فاخر رسانه‌ای آستان قدس رضوی | رشد حجم تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در دهه کرامت

  • کد خبر: ۱۶۶۴۹۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
رونمایی از ۸ تولید فاخر رسانه‌ای آستان قدس رضوی | رشد حجم تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در دهه کرامت
در آیین رونمایی از تولیدات رسانه‌ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از ۸ اثر فاخر رضوی در دهه کرامت رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در مراسم رونمایی از تولیدات رسانه‌ای آستان قدس رضوی اظهار کرد: رویکرد ویژه در دهه کرامت ناظر به فعال سازی ظرفیت‌های خارج از آستان قدس رضوی است که با این هدف اتفاقات مثبتی را در رسانه رقم زدیم، ارتباطات خوبی برقرار شد و باعث شد تا حجم تولیدات فرهنگی هنری در دهه کرامت توسعه چشمگیری داشت.

محسن هوشمند با بیان اینکه امسال سعی کردیم تا جهت گیری تولیدات را به سمت تولیدات خاص محتوای ارزشی هدایت کنیم گفت: تولیدات رسانه‌ای با محوریت معارف اهل بیت رشد چشمگیری داشته است. در این تولیدات تلاش بر این بوده است که با تغییر ذائقه جامعه، اثر گذاری حداکثری را در مخاطب خود داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه کودک برای اولین بار با همکاری شبکه قرآن و سازمان تبلیغات اسلامی تولیدات قرآنی و معارف اهل بیت داشتیم «منم بچه مسلمان» عنوان برنامه‌ای بود که از طریق شبکه قرآن پخش شد و توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه ویژگی تولیدات رسانه‌ای، داشتن مخاطب مختلف با رده سنی مختلف، تولیدات متعدد، تهیه مستند و ساخت کلیپ است، گفت: تلاش برای تنوع بخشی به مخاطبان، داشتن نگاه تعاملی با کاربران و تولیدات رسانه‌ای که تبدیل به پویش‌های بزرگ سطح کشور شد از جمله اقدامات مرکز رسانه آستان قدس رضوی است.

هوشمند با اشاره به ۸ تولید فاخر رسانه‌ای در آستان قدس رضوی افزود: مستند «فرش‌های بهشت»، مستند فعالیت‌های عمرانی «زیرسایه پرچم»، مستند «تجلی روایت» از تاریخچه معماری حرم، سرود «بابا رضا»، نماهنگ «چای فیروزه» با موضوع چایخانه‌های حرم مطهر رضوی، نسخه جدید اپلیکیشن «رضوان» (این اپلیکیشن امکان پخش زنده اینترنتی آستان قدس رضوی در ۲۴ ساعت شبانه روز و مسیریابی در حرم مطهر رضوی و توسعه نقش تعامل با کاربر با موضوع عکس‌های زائران در جشن‌ها دارد) سه عنوان  کتاب «همه خادم الرضاییم»، «به نام زن علیه زندگی» و آلبوم سرود امام رضایی، که هر سرود ناظر به  یک حدیث از امام رضا(ع) و  سبک و سیره رضوی است، از جمله تولیدات رسانه ای آستان قدس رضوی است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->