کاسبی سعودی‌ها از زائران در ماه رمضان سفر زمینی عتبات ارزان می‌شود حجت‌الاسلام انصاریان: کسانی که ارباب‌رجوع را ناچار به رشوه‌دادن می‌کنند، دین‌فروش هستند برگزاری محفل معنوی «دختران رضوی» در ایام نوروز ۱۴۰۴ در حرم امام‌رضا(ع) کتاب «پژوهش‌های فقهی در مسائل زنان و خانواده» روانه بازار شد تقدیر از قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج وزارت نفت اوقات شرعی امروز مشهد (یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳) + دعای روز هشتم ماه رمضان همکاری اندیشکده راهبردی اربعین، پژوهشگاه شهید سلیمانی و دانشگاه امام صادق (ع) با کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین لزوم توجه به وضعیت نمازخانه‌ها در هتل‌ها و سایر واحد‌های اقامتی انتصاب حامد شاکرنژاد به عنوان سفیر قرآنی ایران جزئیات برنامه‌های قرآنی حرم امام‌رضا(ع) در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۴ ۲۰۰ نسخه از قرآن‌های منسوب به ائمه (ع) در موزه‌های دنیا نگهداری می‌شود پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حافظ کل قرآن کریم: نمایشگاه قرآن مشهد فرصتی برای تبادل تجربیات میان قاریان جهان اسلام است «درس‌هایی از قرآن» با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود سر قرار نوکری امام رئوف (ع) ارزش و پاداش تحصیل حسن خلق در ماه مبارک رمضان آیات قرآن، روشنی‌بخش شب‌های رمضان بهاران در بهشت برگزاری ویژه‌برنامه «هوای حرم» در ماه رمضان ۱۴۰۳ + عکس
سرخط خبرها

رونمایی از ۸ تولید فاخر رسانه‌ای آستان قدس رضوی | رشد حجم تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در دهه کرامت

  • کد خبر: ۱۶۶۴۹۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
رونمایی از ۸ تولید فاخر رسانه‌ای آستان قدس رضوی | رشد حجم تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در دهه کرامت
در آیین رونمایی از تولیدات رسانه‌ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از ۸ اثر فاخر رضوی در دهه کرامت رونمایی شد.
فاطمه غلامی
خبرنگار فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در مراسم رونمایی از تولیدات رسانه‌ای آستان قدس رضوی اظهار کرد: رویکرد ویژه در دهه کرامت ناظر به فعال سازی ظرفیت‌های خارج از آستان قدس رضوی است که با این هدف اتفاقات مثبتی را در رسانه رقم زدیم، ارتباطات خوبی برقرار شد و باعث شد تا حجم تولیدات فرهنگی هنری در دهه کرامت توسعه چشمگیری داشت.

محسن هوشمند با بیان اینکه امسال سعی کردیم تا جهت گیری تولیدات را به سمت تولیدات خاص محتوای ارزشی هدایت کنیم گفت: تولیدات رسانه‌ای با محوریت معارف اهل بیت رشد چشمگیری داشته است. در این تولیدات تلاش بر این بوده است که با تغییر ذائقه جامعه، اثر گذاری حداکثری را در مخاطب خود داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه کودک برای اولین بار با همکاری شبکه قرآن و سازمان تبلیغات اسلامی تولیدات قرآنی و معارف اهل بیت داشتیم «منم بچه مسلمان» عنوان برنامه‌ای بود که از طریق شبکه قرآن پخش شد و توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه ویژگی تولیدات رسانه‌ای، داشتن مخاطب مختلف با رده سنی مختلف، تولیدات متعدد، تهیه مستند و ساخت کلیپ است، گفت: تلاش برای تنوع بخشی به مخاطبان، داشتن نگاه تعاملی با کاربران و تولیدات رسانه‌ای که تبدیل به پویش‌های بزرگ سطح کشور شد از جمله اقدامات مرکز رسانه آستان قدس رضوی است.

هوشمند با اشاره به ۸ تولید فاخر رسانه‌ای در آستان قدس رضوی افزود: مستند «فرش‌های بهشت»، مستند فعالیت‌های عمرانی «زیرسایه پرچم»، مستند «تجلی روایت» از تاریخچه معماری حرم، سرود «بابا رضا»، نماهنگ «چای فیروزه» با موضوع چایخانه‌های حرم مطهر رضوی، نسخه جدید اپلیکیشن «رضوان» (این اپلیکیشن امکان پخش زنده اینترنتی آستان قدس رضوی در ۲۴ ساعت شبانه روز و مسیریابی در حرم مطهر رضوی و توسعه نقش تعامل با کاربر با موضوع عکس‌های زائران در جشن‌ها دارد) سه عنوان  کتاب «همه خادم الرضاییم»، «به نام زن علیه زندگی» و آلبوم سرود امام رضایی، که هر سرود ناظر به  یک حدیث از امام رضا(ع) و  سبک و سیره رضوی است، از جمله تولیدات رسانه ای آستان قدس رضوی است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->