تشرف بیش از ۱۳ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت

  • کد خبر: ۱۶۷۱۶۳
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
تشرف بیش از ۱۳ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا‌(ع) از تشرف بیش از ۱۳ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت خبر داد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص میزان ورود زائران پیاده به مشهد در دهه کرامت عنوان کرد: بیش از ۱۳ هزار زائر از استان‌های قم، تهران، مرکزی، همدان، یزد، قزوین، خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان مازندران، خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی در دهه کرامت به صورت پیاده به مشهدالرضا مشرف شدند.

وی گفت: تا ظهر روز سه شنبه، ۹ خرداد ماه، ۹۳۰۰ نفر از ۴ مسیر وارد مشهد شده‌اند و مابقی زائران تا ظهر ولادت حضرت ثامن‌الحج (ع) وارد مشهد خواهند بود. بیشترین تردد زائران مربوط به جاده نیشابور و سبزوار بوده است.

رضایی افزود: امسال کاروان‌های بزرگ ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ نفری از شهر‌های تهران، قم، کرج، ورامین، همدان، شهریار و قزوین به مشهد مشرف شدند. ۸ کاروان عراقی به تعداد ۶۰۰ نفر تا کنون به مشهد رسیده‌اند و یک کاروان ۶۵ نفره عراقی به همراه ۱۵۰۰ زائر نیشابوری و فریمانی روز ولادت امام رضا (ع) به مشهد رسیدند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) در خصوص تعداد ایستگاه‌های صلواتی خدمت‌رسان به زائران در طول مسیر خاطرنشان کرد: در طول مسیر حرکت این زائران ۱۷ ایستگاه در مسیر نیشابور سبزوار، سرخس، فریمان، قوچان و فردوسی فعال بوده و در ورودی‌های مشهد نیز ایستگاه‌های پذیرایی توسط مردم، هیات‌های مذهبی و با همکاری شهرداری مشهد خدمات رفاهی به زایران ارائه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->