مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

نتیجه بازی والیبال ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها| شکست والیبالیست‌های ایران در گام نخست

  • کد خبر: ۱۶۷۸۹۲
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
  • ۲
نتیجه بازی والیبال ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها| شکست والیبالیست‌های ایران در گام نخست
تیم ملی کشورمان در اولین مسابقه از لیگ ملت‌های والیبال، در سه ست متوالی مقابل ژاپن شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از امروز در ژاپن شروع شد و تیم ملی کشورمان در اولین گام مقابل میزبان قرار گرفت و با ارائه یک بازی پرانتقاد در ۳ ست متوالی نتیجه را به حریف واگذار کرد.

شاگردان بهروز عطایی در دست اول این مسابقه کاملا سردرگم و گیج بازی کردند و مقهور قدرت سامورایی‌ها در خط سرویس شدند. دریافت‌های متزلزل بازیکنان ایران برای دقایقی نتیجه عجیب ۱۸ بر ۷ را روی تابلوی نتایج ثبت کردو در پایان تغییرات سرمربی ایران مثمر ثمر نبود و این ژاپنی‌ها بودند که با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ این ست را به نفع خودشان تمام کردند.

در دست دوم این مسابقه ملی‌پوشان کشورمان برای لحظاتی کار را به دست گرفتند و نمایش همیشگی‌شان را انجام دادند، اما در ادامه دریافت‌های عالی بازیکنان ژاپن و سرویس‌های بی نقص این تیم کار را برای شاگردان بهروز عطایی سخت کرد و در پایان نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم میزبان رقم خورد.

کار در دست سوم هم با برتری سامورایی‌ها همراه بود و این چشم بادامی‌ها بودند که با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ تیم ملی کشورمان را شکست دادند و در مجموع با برتری ۳ بر صفر، شروع پرقدرتی در این رقابت‌ها ثبت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
0
چرا باید لباس سیاه می پوشیدند تا می باختند ، حتی پرچم کشور هم رنگ سیاه نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
0
0
ایران تیم نخودی در جهان هست فقط اسمش ایران هست درونش خالی و پوچ هست???
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->