یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم
سرخط خبرها

"جواد مسلم" به عنوان شهردار منطقه یک شهرداری مشهد منصوب شد

  • کد خبر: ۱۶۹۶۷۲
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
شهردار مشهد طی حکمی جواد مسلم را به عنوان شهردار منطقه یک شهرداری مشهد منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد، طی حکمی جواد مسلم را به عنوان شهردار منطقه یک مشهد منصوب کرد.

در حکم وی آمده است: رعایت ضوابط و مقررات اداری و مالی در اجرای کلیه وظایف، تکریم ارباب رجوع و کوتاه‌کردن مراحل انجام کار شهروندان، برنامه‌ریزی به‌ منظور جلب مشارکت شهروندان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف و همچنین تلاش جهت تحقق بودجه شهرداری منطقه علی‌الخصوص تحقق درآمد‌های تکلیفی منطقه، همکاری و هماهنگی با کلیه حوزه‌های ستادی و سازمان و تلاش جهت کاهش هزینه‌ها با اصلاح روش‌ها و شیوه‌های انجام کار و‌... مورد تأکید مدیریت شهری است.

بررسی فاز جدید بلندمرتبه‌سازی در منطقه یک

جواد مسلم در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: با توجه‌ به قانون درآمد پایدار، مسئولیت‌هایی به شهرداری‌ها محول شده است. از همین رو قرار است شهرداری‌های مناطق در حوزه درآمدی، اقتصادی و بودجه‌ای به شهرداری مرکز کمک کنند. 

وی اظهار کرد: در حال حاضر مطالعات ظرفیت‌های بلند‌مرتبه‌سازی در شهرداری مشهد در مراحل پایانی است. اگر این ظرفیت‌ها ابلاغ شود، از آن استفاده خواهیم کرد. در حال حاضر منطقه یک شهرداری مشهد ظرفیت زیادی برای جلب مشارکت شهروندان را در اختیار دارد.

شهردار منطقه یک خاطرنشان کرد: یکی از تاکیدات شهردار مشهد برای منطقه یک اصلاح تقاطع‌های غیرهمسطح و پیگیری اجرای پروژه تقاطع خیام و ملک‌آباد است. همچنین لازم است در بافت آبکوه برای رفت‌و‌روب و مدیریت فضای سبز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم تا بخشی از هزینه‌های شهرداری کاسته شود.

ساماندهی بافت آبکوه می‌تواند یادگار دوره ششم باشد

همچنین در این مراسم مجید طهوریان عسکری، عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد، گفت: کمتر از ۲ ماه دیگر شورای ششم به نیمه راه چهار سال خود می‌رسد و ۲ سال دیگر فصل میوه دادن سیاست‌ها و برنامه‌هایی است که شورا قبل از حضور در صحنه انتخابات برنامه‌ریزی کرده است. مدیرانی که در دوره مسؤلیت آقای قلندر منصوب می‌شوند، باید برای به ثمر رسیدن اتفاقات خوب تلاش کنند.

وی افزود: توقع ما از همه مدیران، ایجاد کارگروه‌هایی است که به شهرداری به عنوان یک ابر سازمان، در امیدآفرینی بین مردم کمک کند.

طهوریان عسکری تصریح کرد: پاسخگویی سریع به مردم، اعطای فرصت به سرمایه‌گذاران، کمک به سازندگان در ساخت و ساز، تسریع در صدور پروانه و تکمیل آن و همچنین توجه به فعالیت‌های دینی، مساجد و نیز ایجاد و حمایت از تشکل‌ها و نهاد‌های تخصصی بانوان امیدآفرین است. در کنار این‌ها توجه به همکاران در شهرداری در نوک پیکان امیدآفرینی برای مردم شریف مشهد قرار دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه یادگاری دوره ششم شورا و فعالیت شهردار منطقه یک، می‌تواند رفع مشکل ۱۵ ساله خیابان آبکوه باشد، ادامه داد: تقاضا می‌کنم با همکاری معاونت اقتصادی و شهرسازی شهرداری بسته سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای منطقه یک ایجاد شود. بخش زیادی از سرمایه‌گذاری اجتماعی در اقدامات فرهنگی نهفته است که این فعالیت‌ها باید روز به روز افزایش پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->