کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) + آموزش چرا گربه‌ها بیشتر به انسان‌ها میومیو می‌کنند؟ جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ مشخص شد قابلیت ترجمه همزمان تماس‌ها با Galaxy AI به واتساپ اضافه می‌شود کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) + آموزش وعده‌های مسعود پزشکیان درباره اینترنت و مسئله فیلترینگ چه بود؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست علت ریزش قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) معرفی بازی معمایی Boxes: Lost Fragments + دانلود اندروید و IOS مشخصات باتری و توان شارژ گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر)
سرخط خبرها

توییتر، یک‌روز قبل از انتشار Threads اینستاگرام، بی‌سروصدا برخی محدودیت‌های جدیدش را حذف کرد!

  • کد خبر: ۱۷۲۹۸۸
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
توییتر، یک‌روز قبل از انتشار Threads اینستاگرام، بی‌سروصدا برخی محدودیت‌های جدیدش را حذف کرد!
چند روز پس از الزام توییتر برای ورود به این اپلیکیشن برای مشاهده توییت‌ها، توییتر بی‌سروصدا این محدودیت‌ها را حذف کرد. این بدان معنی است که می‌توانید لینک‌های توییتر را در مرورگرتان بدون ورود به حساب باز کنید.

شهرآرانیوز - به نظر می‌رسد که پیش‌نمایش توییت‌ها در Slack و WhatsApp درحال برگشت به حالت قبل است. کاربران Engadget هم گفته‌اند که پیش‌نمایش‌های توییتر در iMessage نیز قابل مشاهده است.

توییتر چند روز پیش محدودیتی را اعمال کرد که بدون ورود به حساب کاربری نتوان توییت‌ها را مشاهده کرد. ایلان ماسک در این باره گفته است که این اقدامات موقت هستند و برای جلوگیری از نشت داده‌ها انجام شده است.

ماسک در توییتی گفت: «یک اقدام اضطراری موقت. ما آن‌قدر در توییتر غارت داده‌ها داشتیم که این موضوع برای کاربران عادی خدمات بدی را به همراه داشت!».

توییتر زمانی که شما هنوز وارد سیستم نشده‌اید و می‌خواهید توییتی را مشاهده کنید هیچ اطلاعیه رسمی‌ای درباره مجوز ورود نداده است. این شرکت جزئیاتی هم درباره اقداماتی که برای متوقف‌کردن نشت داده‌ها انجام داده ارائه نکرده است.

حذف محدودیت‌های توییتر یک روز قبل از انتشار برنامه Threads شرکت متا انجام شده است. جالب این‌جاست که Threads اینستاگرام به طور محدود به کاربران اجازه می‌دهد پست‌ها را بدون ورود مشاهده کنند.

ایلان ماسک محدودیت دیگری را هم در توییتر اعمال کرده بود: خواندن ۱۰۰۰ پست در روز برای کاربران تاییدنشده و ۱۰۰۰۰ پست در روز برای کاربران تاییدشده. گفته می‌شود این اقدام برای مبارزه با نشت داده‌ها بوده است. توییتر گفته است که این تغییر بر «درصد کمی از کاربران» تاثیر گذاشته است و «تأثیر بر تبلیغات هم کم بوده است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->