دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تاثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد گزارشی در باب خودکشی و ریشه‌هایش در جامعه امروز| وقتی جان بی ارزش می شود!
سرخط خبرها

سیل ویرانگر در پاکستان ۵۵ کشته برجای گذاشت (۱۶ تیر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۳۰۵۶
  • ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
سیل ویرانگر در پاکستان ۵۵ کشته برجای گذاشت (۱۶ تیر ۱۴۰۲)
در حالی که پاکستان همچنان در حال پاکسازی آثار سیل ویرانگر سال گذشته است که بیش از یک هزار و ۷۰۰ کشته برجای گذاشت و حدود ۳۰ میلیارد دلار خسارت وارد کرد، جاری شدن دوباره سیل در پاکستان ده‌ها کشته بر جای گذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی بارش‌های سیل‌آسا در طول دو هفته باران‌های موسمی و جاری شدن سیل در پاکستان، تعداد تلفات در اثر حوادث آب و هوایی در این کشور به حداقل ۵۵ نفر افزایش یافت.

شهر لاهور در شرق پاکستان روز گذشته شاهد بارش شدید باران بود که باعث آب‌گرفتگی بسیاری از خیابان‌ها و مختل شدن زندگی مردم شد.

در حالی که سازمان هواشناسی پاکستان نسبت به بارش‌های بیشتر در شهر لاهور هشدار داده است، مقامات شهری اعلام کردند که از روز چهارشنبه، بر اثر فروریختن سقف و برق گرفتگی ۱۹ نفر در این شهر جان خود را از دست داده‌اند.

این مقامات افزودند که بر اثر رانش گسترده زمین در منطقه شنگلا در استان خیبر پختونخوا پاکستان در مرز افغانستان، حداقل هشت کودک جان خود را از دست دادند و امدادگران در پی یافتن سایر کودکان گمشده در حال جست وجو در میان یک توده بزرگ گِل هستند که بر اثر سیل در این منطقه بر روی هم انباشته شده است.

بارش شدید باران باعث طغیان دو رودخانه اصلی در استان پنجاب به نام‌های جلوم و چناب شده و سازمان مدیریت بلایای طبیعی را به دلیل ترس از وقوع سیل در حالت آماده باش کامل قرار داده است.

سال گذشته (۲۰۲۲) و در پی بارندگی‌های شدید ناشی از تغییرات آب و هوایی، رودخانه‌های پاکستان طغیان کرده و یک سوم این کشور را به زیر آب فرو برده و باعث جان باختن یک هزار و ۷۳۹ نفر از اهالی این کشور شد. حادثه مذکور همچنین باعث شد پاکستان متحمل ۳۰ میلیارد دلار خسارت مالی شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->