رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر شهروند خبرنگار | مشارکت کودکان در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دمای مشهد امروز به ۴٠ تا ۴١ درجه خواهد رسید (٢٠ تیرماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۳۶۲۸
  • ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
  • ۱
دمای مشهد امروز به ۴٠ تا ۴١ درجه خواهد رسید (٢٠ تیرماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ۴٠ تا ۴١ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢۴ درجه خواهد رسید. . 

سارا حکمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ١۶ درجه و شهرستان سرخس با دمای هوای ۴٣ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد در شهرستان مه‌ولات با سرعت ۴٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٣٨ و ٢٢ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ۴٠ تا ۴١ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢۴ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز و فردا آسمان صاف، همراه با افزایش دما را در سطح استان خواهیم داشت.

وی گفت: از فردا تا پایان هفته بر شدت و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد و در اکثر نقاط استان شاهد وزش باد لحظه‌ای شدید همراه با گردو خاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت خواهیم بود.

توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٧٢ بوده و امروز مشهد با شاخص ١٠٠ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
به کوری چشم دشمنان تابستان بهاره
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->