شرکت متا می‌خواهد برای مصرف برق مراکز داده و هوش‌ مصنوعی‌اش انرژی هسته‌ای بخرد ادوبی اپلیکیشن اندروید فتوشاپ را به‌صورت آزمایشی منتشر کرد بسته‌های ویژه همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی بخش زیادی از ثروت ۲۰۰ میلیارد دلاری بیل گیتس برای توسعه آفریقا صرف می‌شود به‌کارگیری پهپادها و هوش مصنوعی برای رصد حریم تهران خبرهایی از دردست‌ساخت‌بودن نسخه چندنفره بازی مرد عنکبوتی چین اولین ربات انسان‌نمای نظافت‌گر هتل را رونمایی کرد + فیلم آیا XChat همان‌قدر که ایلان ماسک ادعا می‌کند امنیت دارد؟ نامه وزارت اقتصاد به رئیس‌جمهور درباره ممنوعیت همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های توزیع دارو مایکروسافت قوانین ویندوز ۱۱ برای پورت‌های USB-C را تغییر داد بهرام عکاشه، نخستین استاد زلزله‌شناسی ایران درگذشت NotebookLM: ده نکته طلایی برای استادشدن در ابزار قدرتمند گوگل + راهنما به‌زودی امکان پرداخت با ریال دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌شود معرفی بازی Tofu Drifter + دانلود اندروید و IOS هشدار مایکروسافت به کاربران اپلیکیشن Authenticator: رمزهای عبور خود را ذخیره کنید واردات همه برند‌های گوشی همراه آزاد شد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) شرکت ایکس سرویس پیام‌رسان XChat را برای برخی کاربران فعال کرد نمونه ارتقایافته ماهواره کوثر آماده پرتاب می‌شود واکنش ایلان ماسک به اضافه‌شدن گراک به تلگرام: هنوز قراردادی امضا نشده است! گوگل: برای حل مشکل خالی‌شدن سریع باتری در اندروید اینستاگرامتان را آپدیت کنید!
سرخط خبرها

اعتراف ایلان ماسک درباره کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات و جریان نقدی منفی توییتر

  • کد خبر: ۱۷۴۴۳۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
اعتراف ایلان ماسک درباره کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات و جریان نقدی منفی توییتر
ایلان ماسک روز شنبه در توییتر فاش کرد که به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و «بار بدهی سنگین»، این پلتفرم همچنان دارای جریان نقدی منفی است.

شهرآرانیوز - ایلان ماسک روز شنبه در پاسخ به توصیه‌های تجاری یکی از دنبال‌کنندگانش، توییت کرد: «قبل از اینکه از چیزی لذت ببریم، باید به جریان نقدی مثبت برسیم.»

این توییت کاملاً با لحن او در ماه آوریل، زمانی که ماسک به بی‌بی‌سی گفت که اکثر تبلیغ‌کنندگان به پلتفرم بازگشته‌اند، کاملاً مغایرت دارد.

پس از مدیریت ماسک بر توییتر، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم فرار کردند و همین موضوع درآمد تبلیغات را برای ماسک به مشکلی بحث‌برانگیز و نبردی دشوار تبدیل کرد. تبلیغ‌کنندگان نگران تعدیل محتوا، اخراج‌های گسترده و عدم اطمینان عمومی درباره آینده توییتر بودند.

لیندا یاکارینو، مدیر بازاریابی سابق NBCUniversal، اخیراً سمت مدیر عاملی را از ماسک گرفته است. ماسک احتمالاً روی تجربه تبلیغاتی یاکارینو حساب باز کرده است.

نیویورک تایمز گزارش داد که درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده از هفته اول آوریل تا هفته اول ماه می و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۹ درصد کاهش یافته است.

بر اساس داده‌هایی که ماه گذشته شرکت اطلاعاتی Sensor Tower در اختیار سی‌ان‌ان قرار داد، تنها ۴۳ درصد از ۱۰۰۰ تبلیغ‌کننده برتر توییتر تا آوریل همچنان در این پلتفرم تبلیغ می‌کردند.

پس از آنکه اپلیکیشن رقیب توییتر، Meta’s Threads، کمتر از یک هفته پس از راه‌اندازی از ۱۰۰ میلیون دانلود عبور کرد، توییتر تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفت.

ماسک انواع مختلفی از اقدامات کاهش هزینه یا کسب درآمد را به سایت اضافه کرده است، از جمله دادن تیک آبی. در روز پنجشنبه، توییتر اعلام کرد که سازندگان محتوا می‌توانند بخشی از درآمد تبلیغات سایت را دریافت کنند. برای واجد شرایط بودن، سازندگان باید توییتر آبی داشته باشند و در هر یک از سه ماه گذشته حداقل ۵ میلیون بار از پست‌های خود بازدید گرفته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->