رونمایی هوآوی از گوشی تاشو میت X6 + قیمت آغاز ثبت آیفون مسافری از امروز دوشنبه (۵ آذر ۱۴۰۳) رونمایی شیائومی از تلویزیون‌های هوشمند سری ردمی 2025 X با پنل 4K + زمان عرضه آپدیت جدید پلی‌استور به شما می‌گوید کدام برنامه ارزش نصب دارد نهنگ‌های مینکی صداهای فراصوت را می‌شنوند آنباکس مانیتور گیمینگ ال جی مدل ۲۹WQ۶۰۰-w راهکار‌های دانش‌بنیان برای جبران ناترازی انرژی و کمبود برق بهره‌برداری از پروژه احداث مرکز داده ابر دولت مشهد در اوایل خردادماه ۱۴۰۴ اپل احتمالا با افقی‌کردن دوربین آیفون ۱۷ ایر طراحی گوشی‌هایش را متحول می‌کند اپل برای رفع ممنوعیت فروش آیفون ۱۶، به اندونزی پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری داده است همه‌چیز درباره تورنومنت نات پیکسل + شرایط دریافت ایردراپ بازدید پزشکیان از پارک علم و فناوری زاهدان (یکم آذر ۱۴۰۳) دانشمندان ژاپنی قابلیت فتوسنتز گیاهان را به سلول‌های همستر منتقل کردند واکنش مدیرعامل آپارات به اظهارات جنجالی رسول جلیلی درباره فیلترینگ یوتیوب: آپارات را بهانه نکنید گلکسی S۲۵ اولترا احتمالا بسیار گران‌تر از نسل قبلی‌اش باشد اولین گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات و ویژگی‌های پلی استیشن ۶ «مایکروسافت تیمز» در جلسات به قابلیت ترجمه همزمان گفتار مجهز می‌شود سونی می‌خواهد شرکت Kadokawa، مالک بازی «الدن رینگ»، را بخرد قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود بهترین برنامه‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۴ + لینک دانلود گزارش اتاق بازرگانی از اثرات فیلترینگ بر کسب‌وکارهای اینترنتی
سرخط خبرها

اعتراف ایلان ماسک درباره کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات و جریان نقدی منفی توییتر

  • کد خبر: ۱۷۴۴۳۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
اعتراف ایلان ماسک درباره کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات و جریان نقدی منفی توییتر
ایلان ماسک روز شنبه در توییتر فاش کرد که به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و «بار بدهی سنگین»، این پلتفرم همچنان دارای جریان نقدی منفی است.

شهرآرانیوز - ایلان ماسک روز شنبه در پاسخ به توصیه‌های تجاری یکی از دنبال‌کنندگانش، توییت کرد: «قبل از اینکه از چیزی لذت ببریم، باید به جریان نقدی مثبت برسیم.»

این توییت کاملاً با لحن او در ماه آوریل، زمانی که ماسک به بی‌بی‌سی گفت که اکثر تبلیغ‌کنندگان به پلتفرم بازگشته‌اند، کاملاً مغایرت دارد.

پس از مدیریت ماسک بر توییتر، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم فرار کردند و همین موضوع درآمد تبلیغات را برای ماسک به مشکلی بحث‌برانگیز و نبردی دشوار تبدیل کرد. تبلیغ‌کنندگان نگران تعدیل محتوا، اخراج‌های گسترده و عدم اطمینان عمومی درباره آینده توییتر بودند.

لیندا یاکارینو، مدیر بازاریابی سابق NBCUniversal، اخیراً سمت مدیر عاملی را از ماسک گرفته است. ماسک احتمالاً روی تجربه تبلیغاتی یاکارینو حساب باز کرده است.

نیویورک تایمز گزارش داد که درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده از هفته اول آوریل تا هفته اول ماه می و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۹ درصد کاهش یافته است.

بر اساس داده‌هایی که ماه گذشته شرکت اطلاعاتی Sensor Tower در اختیار سی‌ان‌ان قرار داد، تنها ۴۳ درصد از ۱۰۰۰ تبلیغ‌کننده برتر توییتر تا آوریل همچنان در این پلتفرم تبلیغ می‌کردند.

پس از آنکه اپلیکیشن رقیب توییتر، Meta’s Threads، کمتر از یک هفته پس از راه‌اندازی از ۱۰۰ میلیون دانلود عبور کرد، توییتر تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفت.

ماسک انواع مختلفی از اقدامات کاهش هزینه یا کسب درآمد را به سایت اضافه کرده است، از جمله دادن تیک آبی. در روز پنجشنبه، توییتر اعلام کرد که سازندگان محتوا می‌توانند بخشی از درآمد تبلیغات سایت را دریافت کنند. برای واجد شرایط بودن، سازندگان باید توییتر آبی داشته باشند و در هر یک از سه ماه گذشته حداقل ۵ میلیون بار از پست‌های خود بازدید گرفته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->