ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

محاکمه زن میانسال به اتهام خیانت

  • کد خبر: ۱۷۴۵۱۶
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
محاکمه زن میانسال به اتهام خیانت
عشق زن ۶۰ ساله به مرد بنگاه‌دار با حضور بچه‌ها و شوهرش در خانه رسوایی به بار آورد و کار را به دادگاه کشاند.

به گزارش شهرآرانیوز، چند ماه قبل مردی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد همسرش به او خیانت کرده است. مرد ۶۵ ساله با شکایت از همسر ۶۰ ساله‌اش به نام لاله او را متهم به خیانت کرد.

با توجه به آنچه اتفاق افتاده بود پرونده برای رسیدگی به شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. با توجه به اینکه مرد بنگاه‌دار به نام سالار فرار کرده بود رسیدگی به این پرونده تا بازداشت او به تعویق افتاد. بعد از دستگیری سالار جلسه رسیدگی برگزار شد.

در جلسه رسیدگی ابتدا شوهر لاله از همسرش شکایت کرد و گفت: من ۴۰ سال قبل با لاله ازدواج کردم. چند سال قبل با هم دچار اختلاف شدیم. ما سه دختر داریم که هرسه نفر را شوهر دادیم. من فکر می‌کردم دوران پیری خوبی خواهیم داشت و با نوه‌هایمان خوش خواهیم بود، اما زنم در این سن و سال خیانت کرد. او چند سال قبل به من گفت خانه را به نام من بزن و به عنوان مهریه به من بده، اما قبول نکردم. اختلافاتمان شدیدتر شد. تا اینکه من احساس کردم زنم با کسی چت می‌کند و تلفنی ارتباط دارد. موضوع را به دخترانم گفتم روز حادثه کمین کردم و زمانی که مرد بنگاه‌دار وارد خانه شد با دخترانم وارد خانه شدیم و همسرم را در وضعیت بدی دیدیم.

گفته‌های این مرد مورد تایید دخترانش هم قرار گرفت و آن‌ها گفتند مادرشان را در وضعیت نامناسبی دیده‌اند و خواستار مجازات او شدند.

وقتی نوبت به لاله رسید، او اتهام را رد کرد و گفت: شوهرم با دخترانش دست به یکی کرده تا من را نابود کند. من با شوهرم اختلاف داشتم. او خودش گفته بود خانه را به من می‌دهد و طلاقم می‌دهد، اما بعد حرفش را عوض کرد ما چندسال بود که هیچ ارتباطی با هم نداشتیم و همیشه در خانه دعوا و درگیری بود. من از سالار مرد بنگاه‌‍دار کمک خواستم تا خانه را از شوهرم بگیرم. او برای کمک آمده بود و گفته‌های همسرم درباره اینکه وضعیت من مناسب نبوده دروغ است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با سالار ارتباط داشته یا خیر گفت: او مرد خوبی است. من دوستش داشتم، اما ارتباط ما تلفنی بود نه بیشتر.

سالار نیز گفت: من ۴۸ ساله هستم به چه دلیل باید با زنی ۶۰ ساله رابطه داشته باشم. لاله مشکلی داشت و از من کمک خواست من هم برای کمک رفته بودم که داماد‌ها و شوهرش وارد خانه شدند و من فرار کردم. من خودم زن و بچه دارم.

در ادامه وکیل لاله در جایگاه قرار گرفت. او گفت: فرزندان و شوهر لاله حرف‌های ضد و نقیض می‌زنند بنابراین نمی‌توان به آن استنادکرد و به نظر نمی‌رسد زنا رخ داده باشد. درخواست برائت موکلم را دارم.

بنا به این گزارش رسیدگی قضایی به این پرونده ادامه دارد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->