ایلان ماسک مدعی شد: کارکردن در کل جهان به پایان می‌رسد اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام

  • کد خبر: ۱۷۵۴۴۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام
گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز که به‌عنوان رقیب توییتر از آن نام برده می‌شد، با وجود شروع پرسروصدای خود در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - ظاهراً تعداد کاربران فعال روزانه در این پلتفرم حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است. وال استریت ژورنال در مطلبی به نقل از شرکت Sensor Tower می‌گوید تعداد کاربران فعال روزانه تردز به ۱۳ میلیون رسیده است. در مقایسه، توییتر روزانه حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. بااین‌حال، مدیران متا افت کاربران را پیش‌بینی می‌کردند و می‌خواهند با عرضه قابلیت‌های جدید کاربران خود را حفظ کنند.

سنسور تاور می‌گوید مدت‌زمانی که کاربران در نقطه اوج تردز در این شبکه اجتماعی صرف می‌کردند، روزانه ۱۹ دقیقه بود، اما این عدد حالا به ۴ دقیقه رسیده است. از این حیث نیز توییتر با زمان روزانه ۳۰ دقیقه فاصله نسبتاً زیادی با این رقیب نوظهور دارد.

با توجه به اینکه رکورد‌های تردز در روز‌های آغازین عرضه خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که شرایط خیلی زود عوض شود. «لیا هابرمن»، مشاور بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و استادیار دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس می‌گوید: «اینکه چند نفر [در این پلتفرم]ثبت‌نام کرده‌اند، اهمیتی ندارد؛ آنچه مهم است سطح تعامل و ارتباط است.» هابرمن باور دارد که تردز نه یک میدان عمومی جهانی برای کسب اطلاعات، بلکه تجارتی است که به‌منظور سودآوری ساخته شده.

با توجه به اینکه اینستاگرام تردز پلتفرمی بسیار نابالغ به‌نظر می‌رسد و خیلی از ویژگی‌های موردعلاقه کاربران را ندارد، مردم به توییتر بازگشته‌اند. درنتیجه باید دید که آیا افراد در آینده دوباره به این پلتفرم شانسی خواهند داد یا رؤیای مارک زاکربرگ برای رقابت با توییتر خیلی زود از بین می‌رود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->