آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

گلایه بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی از پرداخت‌نشدن مرحله اول وام قرض الحسنه

  • کد خبر: ۱۷۵۷۳۳
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
گلایه بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی از پرداخت‌نشدن مرحله اول وام قرض الحسنه
هنوز مرحله اول وام بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده است، دولت از آغاز اجرای مرحله دوم وام به بازنشستگان تامین اجتماعی خبر می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان تامین اجتماعی از پرداخت‌نشدن مرحله اول وام و تسهیلات قرض الحسنه گله دارند و می‌گویند چرا در صورتی که وام مرحله اول پرداخت نشده است، اطلاعیه مرحله دوم پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی داده می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد هم با تأیید این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز یادآور شد: از ابتدای سال که مرحله اول پرداخت وام به بازنشستگان اعلام شد و تعداد زیادی درخواست‌کننده ثبت‌نام کردند، تا این لحظه خبری از پرداخت آن نیست.

به گفته قربانعلی رمضانی، این در حالی است که از مرحله دوم پرداخت وام به بازنشستگان در آینده نزدیک خبر داده شده‌ و باعث گله‌مندی بازنشستگان شده است.
وی تصریح کرد: امروز بازنشستگان با حقوق حداقلی و هزینه‌های درمان زیاد گذران زندگی می‌کنند؛ درحالی‌که سن سالمندی سن استراحت و ‌سن بی‌دغدغه‌بودن است. امیدواریم مسئولان به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و به قول‌هایی که در این خصوص داده شده است، جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: بیمارستان رضا در جاده چناران از جمله قول‌هایی است که برای بحث درمان بازنشستگان داده شده است. امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه که سال‌ها از آن می‌گذرد، به نتیجه برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->