پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: ۸۰۰ هزار کارت سوخت مازاد داریم

  • کد خبر: ۱۷۶۱۷۸
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: ۸۰۰ هزار کارت سوخت مازاد داریم
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: در حال حاضر ۸۰۰ هزار کارت سوخت مازاد در شرکت پخش موجود است و تا امروز به تمامی در خواست‌ها مبنی بر دریافت کارت سوخت پاسخ داده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی‌اکبر عرب‌عامری درخصوص آخرین وضعیت توزیع کارت سوخت به متقاضیان، اظهار کرد: اوایل سال قبل یک میلیون تقاضای کارت سوخت داشتیم، اما کارت خام موجود نبود، با این حال سه تا چهار میلیون تقاضا را سال گذشته پاسخ دادیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ انتظاری برای کارت سوخت وجود ندارد، گفت: متقاضی بعد از اینکه درخواست خود را ثبت می‌کند سریعا به آن پاسخ می‌دهیم و در این بخش با مشکل مواجه نیستیم.

به گفته مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اکنون ۸۰۰ هزار کارت سوخت مازاد وجود دارد و هیچ مشکلی برای پاسخ به تقاضا نیست و در زمان کوتاهی فرایند تحویل کارت سوخت به متقاضی انجام می‌شود.

عرب‌عامری افزود: اگر متقاضیان اکنون شاهد تاخیری یک روز تا یک ماه در فرایند این کار هستند به دلیل فرایند تولید و توزیع است و هیچ مشکلی برای کارت خام نداریم.

وی با تاکید بر اینکه درخواستی مبنی بر اینکه کار آن انجام نشده باشد وجود ندارد و هیچ دیتایی در انتظار صدور کارت نداریم، تصریح کرد: علت این موضوع نیز وجود کارت خام است و باتوجه به اینکه در این مساله مشکلی نداریم فرایند صدور کار سوخت کوتاه شده است.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه باتوجه به میزان تقاضا‌ها به دیتا‌ها جواب داده می‌شود، گفت: در گذشته به دلیل نبود کارت خام امکان شخصی سازی وجود نداشت، اما اکنون شرایط مناسب است.

عرب‌عامری با بیان اینکه تراشه کارت سوخت توسط چند شرکت محدود در دنیا انجام می‌شود و همه کشور‌ها نیاز خود را از این طریق تامین می‌کنند، اظهار کرد: فرایند بارگزاری اطلاعات در داخل کشور انجام می‌شود که زمان آن نیز اکنون بسیار کوتاه شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->