انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

ضرب و شتم آمر به معروف در یک مجتمع تجاری در شرق تهران+ فیلم

  • کد خبر: ۱۷۹۹۷۲
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
ضرب و شتم آمر به معروف در یک مجتمع تجاری در شرق تهران+ فیلم
در یک مجتمع تجاری در شرق تهران واقع در خیابان مدنی، نگهبانان یک آمر به معروف را در حضور خانواده مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را از ساختمان بیرون کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، این آمر به معروف گفت: روز جمعه ۲۷ مرداد به اتفاق همسر و فرزندانم به این مجمتع مراجعه کردیم. هنگام خروج کنار در نگهبانی، ۲ نفر از نگهبانان حضور داشتند. خانمی که به نحو زننده‌ای کشف حجاب کرده نیز در آن مکان حاضر بود. بنده به نگهبانان گفتم شما برای حجاب هم تذکر می‌دهید؟ گفت: بله. بنده خطاب به ایشان گفتم پس به چه علت این خانم با این وضعیت کنار شما حضور دارند. در جواب گفت به شما ربطی ندارد. بحث ادامه پیدا کرد و وضعیت بحرانی شد.

این آمر به معروف ادامه داد: خانم کشف حجاب کرده دست به حرکات زننده‌ای از جمله پرتاب اشیا به سمت بنده کرد. متاسفانه نگهبانان او را فراری دادند.

وی تشریح کرد: این ۲ نگهبان دست من را گرفتند و با رفتار ناشایست به بیرون پاساژ پرتابم کردند. بیرون مجموعه هم تماشاچیانی که جمع شده بودند، از الفاظ رکیک نسبت به من و خانواده‌ام استفاده کردند. آن‌ها چندین بار بنده را در باغچه‌ای که کنار پاساژ بود انداختند.

این شهروند آمر به معروف در ادامه گفت: پلیس ۱۱۰ نیز در صحنه جرم حاضر شد و گزارش واقعه را تنظیم کرد. امروز نیز به پزشکی قانونی رجوع کردم.

وی گفت: من از مسئولین می‌خواهم در کشور اسلامی از بروز حوادث این چنینی جلوگیری کنند.

خبرنگار فارس در پی این حادثه ۲ بار با این مجتمع تماس گرفت. فرد جواب دهند دفعه اول بدون توضیح تلفن را قطع کردند. در مرتبه دوم نیز گفت: اتفاق خاصی در مجتمع رخ نداد. موضوع حل شد.

وی در پاسخ به اینکه نگهبانان مجتمع شما یک فرد آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار داده و از ساختمان بیرون کردند و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شده، گفت:مدیر مجتمع حضور ندارد و ما پاسخی نداریم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->