ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

ماجرای عجیب خرید خانه برای یک سگ در پونک تهران + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۰۰۹۵
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
  • ۵
ماجرای عجیب خرید خانه برای یک سگ در پونک تهران + فیلم
روز گذشته یک دفتر مشاور املاک به دلیل انتشار فیلمی درخصوص انتقال سند یک واحد ملکی به یک سگ در تهران پلمب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که خبر از خرید یک خانه ۵ میلیاردی توسط یک زوج به نام سگشان «چستر» می‌داد. این ویدئو با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران روبه‌رو شد و انتشار گسترده آن موجب شد تا مقامات قضایی دستور پلمب این دفتر مشاور املاک و بازداشت بنگاه‌دار را صادر کنند.

در ویدئویی مربوط به سه شنبه ۲۴ مرداد که اولین بار توسط یک مشاور املاک در شمال تهران منتشر شد، شاهد به نام زدن سند یک خانه پنج میلیاردی در منطقه پونک به نام یک سگ بودیم. آن‌طور که فرد مشاور املاک در ویدئو می‌گوید، این زوج وارثی ندارند و به همین دلیل تصمیم گرفتند خانه گران‌قیمت خود را به نام «آقا چستر» سند بزنند.

این اقدام به نظر می‌رسد اولین بار است که در کشور رخ می‌دهد و باعث ورود مراجع قضایی به ماجرا شده است.

در این راستا معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد دفتر مشاور املاکی که اقدام به عقد قرارداد «فاقد اعتبار» برای یک واحد آپارتمانی کرده بود با دستور قضایی پلمب و فرد مشاور املاک بازداشت شده است.

رضا تبار این اقدام را «قبح شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه» و پلمب این دفتر املاک را در جهت «حفظ حقوق شهروندان» خواند و گفت: «اقدام این دفتر مشاور املاک ضمن اینکه از حیث قانونی و حقوقی فاقد وجاهت و اعتبار بوده، سبب جریحه‌دار شدن احساسات انسانی جامعه نیز شده است.»

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین از لغو مجوز این مشاور املاک خبر داد و گفت: «اقدام این مشاور املاک درخصوص موضوع یادشده، ضرورت بررسی صلاحیت‌های شغلی این فرد را محرز می‌سازد و بر همین اساس، پرونده این شخص از حیث چگونگی احراز شرایط تصدی مشاور املاک در صنف مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و اقدام قانونی برای سلب صلاحیت وی صورت می‌گیرد.»

منبع: روزیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
0
0
با سلام زندگی سگ ایشان از میلیون ها ایرانی بهتر است
درود بر مسئولان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
با ۵ میلیارد تومان میشه ۵ تا خانه خرید اطراف تهران به سگ آپارتمان ۵ میلیارد تومان می‌خرد تازه اثر انگشت می‌زند مگه سگ سال عمر می‌کند بد از مردن سگ کیی صاحب آپارتمان ۵ میلیاردی می‌شود آخر سر هم دولت برای خودش بر می‌دارد که چی بشه میخوای فخر فروشی کنی جلب توجه دیگران باشی اگه هموطن اش بگه به همین زن وشوهر ۱۰۰ تومان به من نان بخرم نمی‌دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
0
عقل فهم این زن وشوهرش همینقدر هست . انها سگ را.
فرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
0
0
این اسمش محمدرضا احمدی شهرکی هست بنده ۲ساله جلب این کلاهبردار را دارم خواهشاً کسی آدرسی ازش داره بهم خبر بده
فرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
0
هرکس نشونه ای ازاین کلاهبردار می‌دونه خبرم کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->