انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

متهم به ۸۰ فقره کلاهبرداری با رسید جعلی در مشهد دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۸۰۱۷۵
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
متهم به ۸۰ فقره کلاهبرداری با رسید جعلی در مشهد دستگیر شد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری رسالت، متهم به ۸۰ فقره کلاهبرداری گوشی‌های تلفن همراه با رسید جعلی به دام افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در پی گزارش کلاهبرداری‌های سریالی گوشی‌های تلفن همراه توسط مردی جوان با رسید‌های جعلی، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری رسالت قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی اظهارات یکی از شاکی‌های پرونده مشخص شد گوشی تلفن همراهش را برای فروش در یکی از سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی آگاهی کرده، که فردی به وی پیام داده و پس از چانه‌زنی بر سر قیمت گوشی، عنوان کرده هزینه رفت و برگشت اسنپ را پرداخت می‌کند و از وی می‌خواهد گوشی را به آدرسش برایش بیاورد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با مراجعه فروشنده به محل فرد کلاهبردار به وی پیام می‌دهد که لحظاتی صبر کند برادرش برای تحویل گوشی مراجعه می‌کند و این فرد پس از نمایش رسید جعلی، گوشی را تحویل می‌گیرد و پس از رفتنش متوجه جعلی بودن رسید می‌شود.

نگهبان تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری رسالت با سرنخ‌های به دست آمده و یک سری تحقیقات میدانی متهم را در محدوده خیابان گاز ردزنی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۸۰ فقره کلاهبرداری گوشی شهروندان با رسید جعلی و فروش آن‌ها به ۳ مالخر اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری مالخران و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی در پلیس آگاهی مشهد ادامه دارد.

نگهبان در ادامه از شهروندان خواست با فعال سازی سامانه پیامک حساب بانکی از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شوید و قبل از تحویل کالا، حتما مطمئن شوید که این پیامک از سوی بانک و با سرشماره بانک برای شما ارسال شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->