دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

شکست سپاهان مقابل السد بدون محصول خارجی

  • کد خبر: ۱۸۱۹۱
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
شکست سپاهان مقابل السد بدون محصول خارجی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد تن به شکست سه بر صفر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از سری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته دوم، تیم‌های السد قطر و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۰۵ به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان با سه گل مغلوب حریف قطری خود شد.

 



سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری (۷۰ رضا میرزایی)، محمد طیبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (۵۸ سجاد شهباززاده)، محمدرضا حسینی، محمد محبی و علی قربانی (۸۳ محسن الغسانی)

السد قطر: سعد الشیب، طارق سلمان، پدرو میگل (۸۳ حمید اسماعیل)، بوعلام خوخی (۷۶ محمد واد)، یاسر عیسی، گابی فرناندز، جونگ وو ینوگ، نام تائه هی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف (۸۶ هاشم علی) و بغداد بونجاح



لحظات حساس

دقیقه ۲: خیلی زود اکرم عفیف هافبک السد در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پیام نیازمند توپ را دفع کرد تا دروازه سپاهان بسته بماند.

دقیقه ۳۳:حرکت انفرادی محمدرضا حسینی و شوت این بازیکن از کنار دروازه السد راهی اوت شد.

دقیقه ۳۵: ضربه نام تائه هی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: ارسال زمینی حسینی از سمت چپ مدافعین السد در موقعیتی مناسب به محبی رسید، اما این بازیکن جوان ضربه‌اش را به بیرون زد.

دقیقه ۴۴: شوت بغداد بونجاح در محوطه جریمه با واکنش خوب نیازمند همراه شد.

دقیقه ۴۵: پاس بسیار خوب نام تائه هی در بین مدافعان سپاهان به اکرم عفیف رسید و بار دیگر پیام نیازمند اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.

دقیقه ۵۱ (السد ۱-۰ سپاهان): پاس بغداد بونجاح در موقعیتی تک به تک به اکرم عفیف رسید و این بازیکن با یک شوت پای چپ دروازه نیازمند را گشود.

دقیقه ۵۸: ضربه نام تائه هی در داخل محوطه جریمه با واکنش بسیار خوب نیازمند همراه شد.

دقیقه ۷۲ (السد ۲-۰ سپاهان): سانتر زمینی بونجاح در محوطه جریمه و در شرایط مشکوک به آفساید به الهیدوس رسید و او با یک ضربه تکنیکی دروازه سپاهان را برای بار دوم گشود.

دقیقه ۷۹ (السد ۳-۰ سپاهان): اکرم عفیف پس از جا گذاشتن مصلح با یک فرار خوب، حسن الهیدوس را با یک پاس کات‌بک در موقعیت مناسبی قرار داد و او دروازه تقریبا خالی سپاهان را برای بار سوم گشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->