سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد
سرخط خبرها

حسن‌زاده: عملکرد فرش‌آرا روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۶۳۷۵
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
حسن‌زاده: عملکرد فرش‌آرا روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر می‌شود
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: فرش‌آرا تغییر زیادی در این فصل داشته که قطعا برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم. جدا از نتایجی که کسب می‌کنیم روز به روز عملکرد بهتری در لیگ برتر ارائه می‌دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حسن‌زاده در جمع خبرنگاران پس از تساوی تیمش مقابل نماینده سیرجان گفت: موقعیت‌های زیادی در این دیدار خلق شد و بازی باکیفیتی از هر دو تیم شاهد بودیم. با توجه به ویروس جدیدی که شیوع پیدا کرده چند نفر از بازیکنانم کسالت داشته و شرایط خوبی برای این بازی نداشتند و نتوانستیم به صورت کامل از آنان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که متاسفانه نتوانستیم آنان را تبدیل به گل کنیم. روی ۲ ضربه ایستگاهی گل خوردیم که باید این نقص را رفع کنیم. در مجموع بازیکنانم بازی خوبی ارائه دادند که در اکثر دقایق بازی هم مالکیت توپ در اختیار تیم ما قرار داشت. امیدوارم در ادامه با اضافه شدن بازیکنان مصدوم تیم و بهبود شرایط تیم روند بهتری کسب کنیم.

حسن زاده در خصوص عملکرد داوری گفت: اگر اشتباهی در داوری وجود دارد، همانند کلیه ارکان بازی جزوی از بازی است. داوران در این دیدار پرهیجان و پربرخورد توانستند بازی را به خوبی مدیریت کنند.

سرمربی فرش‌آرا با اشاره به اینکه شرایط فنی فرش‌آرا به مرور بهتر می‌شود، اظهار کرد: فرش‌آرا تغییر زیادی در این فصل داشته که قطعا برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم. جدا از نتایجی که کسب می‌کنیم روز به روز عملکرد بهتری در لیگ برتر ارائه می‌دهیم.

حسن‌زاده با اشاره به عملکرد گلر حریف گفت: در این دیدار نیز موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم و در لحظه پایانی می‌توانستیم پیروز بازی باشیم که با واکنش خوب گلر حریف همراه شد.

وی تصریح کرد: دروازه‌بان نماینده سیرجان بدون شک بهترین بازیکن این تیم در این دیدار بود که موقعیت‌های خوبی از تیم ما را دفع کرد.
وی بیان کرد: فرش‌آرا ۲ برد خارج از خانه خوبی کسب کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که تیم ما پتانسیل و توانایی خوبی دارد که قطعا با این شرایط در مشهد نیز پیروز خواهیم شد.

حسن‌زاده تاکید کرد: بازیکنان ما به دلیل اینکه مقابل هواداران به پیروزی دست یابند مقداری در مشهد تحت فشار قرار گرفته‌اند. این فشار روانی روی ضربات پایانی بازیکنان تاثیر می‌گذارد که استرس این موضوع باعث شده بازیکنان در ضربات پایانی از دقت خوبی برخوردار نباشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->