جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نامگذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابه نیشابور به نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف کشور (۸ مهرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۶۴۱۲
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف کشور (۸ مهرماه ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش باران در نقاط مختلف کشور و وزش باد و گرد و خاک در نیمه شرقی همچنین غرب و جنوب غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۸ مهر) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات و دامنه‌های البرز در گیلان و نیمه‌غربی مازندران همچنین در جنوب فارس و بوشهر و غرب هرمزگان افزایش ابر، رگبار باران، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق رخ می‌دهد.

وی افزود: یکشنبه (۹ مهر) در ارتفاعات البرز و در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۱۰ مهر) بارش به مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل محدود می‌شود.

وی ادامه داد: سه‌شنبه (۱۱ مهر) علاوه بر مناطق فوق بارش در غرب گیلان و ارتفاعات البرز رخ می‌دهد و در برخی از استان‌های غرب کشور نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان گفت: چهارشنبه (۱۲ مهر) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در گیلان، مازندران و غرب گلستان افزایش ابر و بارش همراه با کاهش نسبی دما آغاز و دریای خزر مواج می‌شود. در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال زنجان نیز بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در مناطقی از شرق، شمال شرق و جنوب شرق به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گردوخاک انتظار می‌رود. یکشنبه در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

ضیاییان اضافه کرد: طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه علاوه بر غرب کشور در دامنه‌های جنوبی البرز نیز وزش باد شدید و در برخی از این مناطق خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۹ مهر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۱۰ مهر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۸ و ۹ مهر) اهواز با دمای ۴۲ و ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴ و ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->