افزایش ۷ درصدی مشهدی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری مشهدالرضا (ع)، مهیای آیین چهلم شهید جمهور | فرمانده کل سپاه، سخنران مراسم اربعین شهید رئیسی در مشهد رهبر معظم انقلاب: آقایان نامزد‌های محترم ریاست جمهوری! به یکدیگر اهانت نکنید + فیلم نخستین مناظره تلویزیونی پزشکیان و جلیلی امشب دوشنبه (۱۱ تیر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود + جزئیات جزئیات برنامه‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون هلال احمر فلسطین: برای جلوگیری از فاجعه انسانی باید گذرگاه‌ها به غزه باز شود ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی ‌شدن ۱۸ نظامی خود اعتراف کرد جلیلی: کشور ما یک جهان فرصت در اختیار دارد | باید قدر زمان را بدانیم بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس جمهور با خانوادۀ شهدای حملۀ تروریستی شاهچراغ دیدار کرد

  • کد خبر: ۱۸۸۵۳۷
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
رئیس جمهور با خانوادۀ شهدای حملۀ تروریستی شاهچراغ دیدار کرد
رئیس جمهور گفت: چرا داعش دست‌ساخته آمریکایی‌ها روند تمام ماموریت‌های خود را از آمریکا دریافت می‌کند، مردان و زنان بی‌گناه که جرمی مرتکب نشده‌اند را فقط به جرم خداپرستی از بین می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ اظهار داشت: نام شهدای شاهچراغ همواره در کنار نام این حضرت بر فراز است. خانواده شهدای برای مسئولان دعا کنند تا بتوانند در مسیر بهبودی زندگی مردم تلاش بی‌وقفه کنند؛ دشمنان هم طبق وعده الهی روز به روز حقیرتر و خارتر خواهند شد.

وی با بیان اینکه دو حادثه تروریستی که در حرم شاهچراغ رخ داد، منحصر به این حرم نبود؛ سال‌ها قبل هم نمونه این حادثه را در روز عاشورا در حرم مطهر رضوی داشتیم، افزود: نمونه دیگر آن هم به دست صدامیان در حرم مطهر امام حسین (ع) رخ داد و زائران به خاک و خون کشیده شدند، این اتفاقات امتداد دارد، این بغض و کینه دو امتداد دارد، نخست جریان مردان و زنان خدایی و دوم جریان ضد پیامبران و امامان و دین.

‌رئیس جمهور با بیان اینکه برخی‌ها ادعای رعایت آزادی بیان و عقیده دارند،، اما به راحتی انسان‌ها را به جرم خداپرستی از بین می‌برند، تصریح کرد: امروز ادعای حقوق بشر و آزادی بیان و عقیده از سوی برخی‌ها، گوش فلک را کَر کرده، در صورتی که رفتار‌ها چیز دیگری است.

رئیسی خاطرنشان کرد: امروز کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آن‌ها گوش فلک را کرده کرده باید پاسخ‌گو باشند که چگونه گروهک‌های تروریستی دست‌نشانده و ماموریت‌یافتۀ آن‌ها انسان‌های مومن را صرفا به جرم خداپرستی مورد هجوم قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه چرا داعش دست‌ساخته آمریکایی‌ها روند تمام ماموریت‌های خود را از آمریکا دریافت می‌کند، مردان و زنان بی‌گناه که جرمی مرتکب نشده‌اند را فقط به جرم خداپرستی از بین می‌برد، ادامه داد: آمریکایی که خود از بزرگ‌ترین مدعیان حقوق بشر و آزادی عقیده در جهان است.

رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که جوانان فلسطینی چنین عملیات غرورآفرینی را علیه رژیم صهیونیستی انجام بدهند، اما خداوند خواست که این اتفاق بیفتد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->