دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد گزارشی در باب خودکشی و ریشه‌هایش در جامعه امروز| وقتی جان بی ارزش می شود!
سرخط خبرها

باران مهمان خراسان رضوی می‌شود (۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۷۲۴
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
باران مهمان خراسان رضوی می‌شود (۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از بارش باران در روز‌های پایانی هفته جاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آذر رضایی‌پور در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: این پدیده از عصر امروز خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت و موجب بارش‌های پراکنده برای روز‌های جمعه و شنبه آینده در سطح استان خواهد شد.

وی ادامه داد: با ابری شدن آسمان بر شدت وزش باد نیز افزوده می‌شود که این پدیده در نوار شرقی خراسان رضوی بیشتر احساس خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت میانگین دما در استان نوسان خواهد داشت و در مناطقی که بارش‌ها پیش‌بینی شده است، کاهش دما محسوس‌تر خواهد بود.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی هوای مشهد ۲۰ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۲۴ درجه افزایش خواهد یافت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->