زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

کنگره سراسری جراحان در مشهد آغاز به کار کرد

  • کد خبر: ۱۹۷۳۲۱
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کنگره سراسری جراحان در مشهد آغاز به کار کرد
کنگره سراسری جراحان خراسان از ۸ تا ۱۰ آذرماه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین شباهنگ، رئیس کنگره سراسری جراحان خراسان، امروز ۸ آذرماه در مراسم افتتاحیه کنگره سراسری جراحان خراسان که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بعد از چهار سال وقفه بار دیگر کنگره جراحان خراسان برگزار شد. عنوان و مباحث کنگره بسیار جسورانه است.

رئیس کنگره سراسری جراحان خراسان افزود: همه ما با این موارد در ارتباط هستیم و انجام می‌دهیم، اما توجه زیادی به آن نمی‌کردیم. امیدوارم بعد از این کنگره نوری به ارتباط پزشک و بیمار بیفتد، بتوانیم با بیماران بهتر ارتباط برقرار کرده و اقدامات را منجر به نتیجه کنیم.

در ادامه سیدحسن طاووسی، دبیر اجرایی کنگره سراسری جراحان خراسان عنوان کرد: به علت پاندمی کرونا چهار سال وقفه در اجرای کنگره داشتیم که این قضیه را به خوبی پشت سر گذاشتیم، هر چند شهدای زیادی به ویژه شهدای سلامت داشتیم.

وی بیان کرد: ظرفیت کنگره را ۴۰۰ نفر اعلام کردیم، در واقع از ۳۰۰ به ۴۰۰ نفر رساندیم. متأسفانه دانشگاه با تعداد بیشتر موافقت نکرد. کنگره باعنوان آگاهی‌سازی بیماران قبل و بعد عمل جراحی یا به عبارت دیگر ارتباط بین پزشک و بیمار برگزار شده است. امروزه اساس درمان این است که ارتباط سالمی بین پزشک و بیمار و خانواده بیمار برقرار شود تا نتیجه بهتری به دست بیاوریم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->