آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

بازگشت به دنیای «مکس دیوانه» با «فیوریوسا» + نخستین تریلر

  • کد خبر: ۱۹۸۰۵۱
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
بازگشت به دنیای «مکس دیوانه» با «فیوریوسا» + نخستین تریلر
برادران وارنر اولین تریلر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga را به اشتراک گذاشت که ما را به دنیای پسا-آخرالزمانی و خشن مد مکس باز می‌گرداند.

به گزارش شهرآرانیوز در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اولین تریلر فیلم Furiosa پخش شده است. برادران وارنر در جریان رویداد CCXP ۲۰۲۳ نخستین تریلر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga را به اشتراک گذاشت که در آن با نسخه جوان فیوریوسا بیشتر آشنا می‌شویم. این تریلر درکنار صحنه‌هایی آشنا، به نمایش سکانس‌های اکشن و رقابت دیوانه‌وار ماشین‌ها در دنیای ویستلند می‌پردازد و نگاهی اجمالی به تقابل ایمورتان جو جوان با وارلرد دمنتوس دارد.

علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر اولین پوستر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد ستایش فیوریوسا هستیم. شما می‌توانید در ادامه این پوستر جذاب را مشاهده کنید:

آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا، کریس همسورث در نقش جنگ‌سالار دمنتوس، ناتان جونز در نقش ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش اورگانیک مکانیک، کوادن بیلز، لاکی هیوم، آلایلا براون، تام برک و دنیل وبر ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga به ایفای نقش پرداختند. جرج میلر وظیفه کارگردانی فیلم پیش‌درآمد Mad Max را بر عهده داشت و نیکو لاتوریس را در نگارش فیلم‌نامه یاری کرد.

این فیلم پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی جریان دارد و ماجرا‌های فیوریوسای جوان را دنبال می‌کند که از مکان سبز ربوده می‌شود و به‌دست یک گروه بزرگ از موتورسواران یاغی به رهبری وارلرد دمنتوس می‌افتد. آن‌ها با عزیمت به دنیای ویستلند با قلعه‌ای رو‌به‌رو می‌شوند که توسط ایمورتان جو اداره می‌شود. درحالی‌که دو ستمگر برای تسلط می‌جنگند، فیوریوسا باید مصیبت‌های زیادی را پشت سر بگذارد تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga برای اکران در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۳ (۲۴ مه ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۷۵.۲ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. همچنین این فیلم موفق شد ۶ جایزه اسکار را نیز به خانه ببرد.

دنیای مکس دیوانه با فیوریوسا بازگشت | انتشار نخستین تریلر

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->