۲ شهید و چند مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت (۹ مرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور: گسترش تعاملات ایران و امارات متحده عربی به نفع امت اسلامی است حمله هوایی اسرائیل به بیروت | تل‌آویو مدعی ترور فرمانده حزب‌الله شد + فیلم (۹ مرداد ۱۴۰۳) رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» در مشهد آغاز شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) سخنگوی انصارالله یمن با رهبر انقلاب دیدار کرد آیت الله خامنه‌ای: سیاست حزب‌الله در طوفان الاقصی از ابتدا کاملا مدبرانه بوده است عارف: تقویت روابط با جمهوری آذربایجان از راهبردی‌ترین سیاست‌های ایران است پزشکیان: معتقد به توافق در داخل و تعامل با دنیا هستیم فرمانده نیروی دریایی سپاه: ۷۵۰ فروند انواع شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد علت انصراف طیب‌نیا از معاون‌اولی رئیس‌جمهور چه بود؟ آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد (۹ مرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب: مهم‌ترین اولویت، عملیاتی شدن توافقات دو کشور است نماینده ولی‌فقیه در سپاه: یک مسئول در نظام ولایی وظیفه هدایت و راهبری جامعه را دارد وزیر امور خارجه اردن: در کنار لبنان خواهیم ماند مراسم تحلیف مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد جنگنده‌های اف ۱۶ اوکراین به موشک‌های آمریکایی مجهز می‌شوند اژه ای: رئیس جمهور باید وقف خدمت به مردم باشد + فیلم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران سوگند یاد کرد + فیلم پزشکیان: اولویت دولت من ارتباط موثر با همسایگان است + فیلم کامل سخنرانی قالیباف در مراسم تحلیف: متعهد می‌شویم دولت را حمایت کنیم
سرخط خبرها

بیش از ۷۰۰ فلسطینی در غزه طی ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیده‌اند (۱۲ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۰۵۷
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
بیش از ۷۰۰ فلسطینی در غزه طی ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیده‌اند (۱۲ آذر ۱۴۰۲)
مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت غزه از شهادت بیش از ۷۰۰ شهروند فلسطینی در غزه طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز این مقام دولت غزه اضافه کرد که تعداد آوارگان غزه نیز از مرز یک و نیم میلیون نفر گذشت.

وی اظهار داشت: هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد و نظامیان رژیم جنایتکار اسرائیل در سراسر آن قتل عام می‌کنند.

در همین حال، سخنگوی شهربانی غزه نیز بمباران و نابودی ۵۰ خانه در محله الشجاعیه در شرق غزه در روز گذشته (شنبه) توسط ارتش رژیم صهیونیستی را جنایت جنگی و قتل عام توصیف کرد.

وی گفت: بیش از هزار شهروند و پناهنده در یک مجتمع مسکونی پرجمعیت ساکن بودند که این مجتمع توسط نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی با بیش از ۱۰ بمب بمباران شد.

سخنگوی شهربانی غزه با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ نفر بر اثر این بمباران به شهادت رسیدند، افزود که در پی این حمله، تیم‌های اورژانس مجروحی را پیدا نکردند، زیرا ساکنان این مجتمع به شهادت رسیدند.

وی همچنین به دشواری عملیات جستجو و بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار پس از این حمله به دلیل نبود تجهیزات لازم اشاره کرد.

خبرنگار شبکه روسیه الیوم دیروز شنبه از کشته شدن ده‌ها نفر در محله الشجاعیه غزه در اثر بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

در حالی که نبرد‌ها در شمال نوار غزه ادامه دارد نیرو‌های رژیم اشغالگر اسرائیل بامداد یکشنبه، حملات هوایی و توپخانه‌ای خود به مرکز و جنوب نوار غزه را افزایش دادند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر دیروز (شنبه) اعلام کرده بود که از زمان ازسرگیری تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به غزه از روز جمعه تاکنون ۱۹۳ فلسطینی شهید و ۶۰۰ تن دیگر مجروح شدند و بدین ترتیب آمار کلی شهدا از زمان آغاز تجاوزات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر رسیده است.

وی همچنین شمار کلی مجروحان تجاوز به نوار غزه را ۴۰ هزار و ۶۵۲ نفر اعلام و اضافه کرد که ۷۰ درصد قربانیان تجاوز‌های رژیم صهیونیستی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه ادامه داد: اشغالگران به طور عمد سیستم بهداشتی را هدف قرار می‌دهند تا آن‌ها را از کار بیندازند. ۸۰ هزار نفر در شمال نوار غزه بدون غذا و دارو هستند و بمباران‌ها جانشان را تهدید می‌کند.

القدره همچنین تصریح کرد: برخلاف ادعای اشغالگران، هیچ مکان امنی در کل نوار غزه وجود ندارد.

در روز‌های اخیر آتش‌بس هشت روزه در غزه برقرار شد، اما رژیم صهیونیستی صبح جمعه دهم آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران مناطق مختلف این باریکه، بویژه شهر خان یونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید یا زخمی کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->